Ik wil graag wedstrijden gaan rijden met het paardje waar ik nu mee rijd. Het is alleen een paard waarvan de ouders niet bekend zijn en bij ras staat: i&r (ik heb al wat rondgezocht en dit blijkt identificatie en registratie te betekenen als ik het goed heb).
Nu is mijn vraag: wat vermeld ik dan bij ras als ik het inschrijfformulier van de knhs in wil gaan vullen. Gewoon i&r? Of onbekend?
Daarnaast is ook haar stokmaat niet bekend. Het hangt er maar net om of het een pony of een paard is. Ik heb alleen niet zo'n stokmaatmeter thuis... Zal ik dan gewoon invullen dat ze net een paard is (ik ga toch bij de paarden rijden)? Of is het echt heel belangrijk dat het precies wordt aangegeven?
En aan de andere kant.. volgens mij is het wel zo dat pony's goedkoper zijn, maar mag je dan weer rijden met een pony-startpas bij de paarden? En dan moet je ook van die speciale metingen doen he? Hoeveel kost dat dan?
Sorry voor alle vragen, maar ik heb dit gedoe nog nooit gehad, omdat ik nooit bij de pony's heb gereden
.