Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ramzi schreef:Hier ook een fanatieke zoeker. Ik heb als probleem artrose in mijn voet n.a.v. een ongeval. 2 jaar geleden ben ik ten val gekomen met een paard, hij liep achteruit, ging op zijn kont zitten en uit reflectie trok ik hem naar links. ( Anders ware we achterover geklapt) Mijn beugel heeft mijn voet verbrijzeld, die zat klem tussen het paard en de bodem. En mijn voet zat dus nog in de beugel...
Maar goed, wat ik zoek. Een beugel die gelijk recht hangt. Waar ik in kan stappen als ik mijn beugel kwijt raak. Ik kan namelijk mijn voet niet meer draaien ( beugel-zoek-beweging).
Ook een beetje vering is wel gewenst. Ik kan er altijd nog GPG(?) dingen aanhangen als het me echt te pijnlijk wordt.
Ik rijd alleen dressuurmatig.
Wie kan me helpen!!
M_Vainqueur schreef:Ramzi schreef:Hier ook een fanatieke zoeker. Ik heb als probleem artrose in mijn voet n.a.v. een ongeval. 2 jaar geleden ben ik ten val gekomen met een paard, hij liep achteruit, ging op zijn kont zitten en uit reflectie trok ik hem naar links. ( Anders ware we achterover geklapt) Mijn beugel heeft mijn voet verbrijzeld, die zat klem tussen het paard en de bodem. En mijn voet zat dus nog in de beugel...
Maar goed, wat ik zoek. Een beugel die gelijk recht hangt. Waar ik in kan stappen als ik mijn beugel kwijt raak. Ik kan namelijk mijn voet niet meer draaien ( beugel-zoek-beweging).
Ook een beetje vering is wel gewenst. Ik kan er altijd nog GPG(?) dingen aanhangen als het me echt te pijnlijk wordt.
Ik rijd alleen dressuurmatig.
Wie kan me helpen!!
Persoonlijk vind ik de beugel niet gelijk goed hangen, viel me van het weekend toevallig op dat ik hem tot 2 keer toe verkeerd om in deed met opstappen. Wel verlies je hem waarschijnlijk minder snel door het brede voetbed. Maar er zijn ook van die beugels met een soort kokertje aan de bovenkant, daar zit dan een vering in en de beugel is al 90 graden gedraaid tov de aanhanging. Ik denk dat die zo te horen het beste voor jou is. Ik zal zo even een likje zoeken!
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... s-pro-grip
Ooh ik zie nu dat je het over die beugels had. Wist de naam niet sorry. Maar ik denk toch dat die fijner zijn voor jou.