Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_manuela_ schreef:Mijn paard is alleen klinisch gekeurd en afgekeurd. Ondanks dat hij niet helemaal door de buigproef kwam heb ik al 4 jaar veel plezier van hem en is hij voor zijn leeftijd nog lekker soepel. Een keuring zegt niet alles dus. Wat je zou kunnen doen is alleen foto's laten maken van plekken waar je over twijfelt. Ik ken bv iemand die alleen de piepzakken heeft laten fotograferen tijdens de keuring. Volledig foto's maken kost toch al gauw een 400 euro dacht ik.
tel er maar 4 bij op hoor

WhySoWhite schreef:_manuela_ schreef:Mijn paard is alleen klinisch gekeurd en afgekeurd. Ondanks dat hij niet helemaal door de buigproef kwam heb ik al 4 jaar veel plezier van hem en is hij voor zijn leeftijd nog lekker soepel. Een keuring zegt niet alles dus. Wat je zou kunnen doen is alleen foto's laten maken van plekken waar je over twijfelt. Ik ken bv iemand die alleen de piepzakken heeft laten fotograferen tijdens de keuring. Volledig foto's maken kost toch al gauw een 400 euro dacht ik.
tel er maar 4 bij op hoor