Ik kwam enkele foto's tegen van de oude manage, en ik kwam daar een oud ponytje tegen genaamd Sambal.
Sambal was een snelle pony van ongeveer 1.50m hoog.
Sambal was als ik het goed zeg een rood schimmel, met vooral wat wittigs aan de achterkant, ook had zij een bles die nog best breed was.
Als je in galop op haar reed, dan was zij zeer voorwaarts maar je voelde er niks van, ze galoppeerde alsof ze een hertje was en zat zalig!
Ik gok dat sambal rond die tijd in 1992 a 1994 tussen de 5 en 8 jaar was, dan zou ze nu rond de 25 en 28? moeten zijn.
De kans dat ze nog leeft is natuurlijk klein, en dat weet ik, maar omdat ik ook op haar met veel plezier heb gereden ben ik toch wel benieuwd!
Sambal was ook smal gebouwd en had ik draf ook snelle korte pasjes. Sambal stond tussen 1992 en 1994 a 1995 op de manage in voorthuizen.
Sambal was ook in de "kudde" niet dominant.
Ken jij sambal? of heb jij haar gehad of gekent na deze tijd ? Dan hoor ik graag van je ! Ben toch wel benieuwd.
Er zit een foto bij, onthoudt wel dit is een foto van een foto en de orginele foto was al niet duidelijk helaas, toen was er nog geen digitaal.