Ik ben zaterdag van mijn pony afgevallen en ik viel op mijn bovenarm en ik stond meteen op maar ik werd duizelig en ik ben weer gaan zitten en heel mijn arm deed pijn maar even later deed hij alleen nog pijn als ik hem op moest tillen, weet iemand wat dit is? Het kraakt er af en toe wel als ik mijn arm snel beweeg van boven naar beneden, het doet bij bewegen sowieso nog heel veel pijn, het voelt als een soort vasthangend pijnding.. ----- Ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen dus ik hoop dat hij hier goed staat..
een oplossing:de spoedeisende hulp omdat de huisarts vrij zal zijn nu
Thats_Me
Geplaatst: 04-11-12 23:33
Morgen even langs de huisarts. Kan zijn dat het goed gekneusd is maar doordat het kraakt kan er ook wel een scheurtje of een breuk in zitten. Voor nu je arm hoog houden.
Wanja
Geplaatst: 04-11-12 23:35
Je topic staat idd verkeerd, heb al even getemd
Antwoord op je vraag: ik zou morgen even een bezoekje brengen aan de huisarts om te kijken of er verder niets gebroken is in je arm. Van achter de computer kunnen we je helaas niet helpen. Beterschap!
pmagnetiseur
Geplaatst: 04-11-12 23:37
Dat je hem kan bewegen is een goed teken, maar zou wel even laten checken bij een huisarts. Een kneuzing kan ook flink zeer doen en nog wel even duren. Beterschap in ieder geval!
ThePast03
Geplaatst: 05-11-12 00:25
Je topic hoort op MW, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.
Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.