Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(hoewel bij de paarden minder dan bij de pony's vroeger, misschien omdat volwassenen minder gepushed worden door de ouders en zelf weten waar ze mee bezig zijn..)
dit laat ik niet rusten, ik zie mezelf al staan als mn pony een balk heeft, sta ik bij de uitgang met mn zweep. Nee daar is mn pony te slim voor, die doet dan niets meer voor me.jury schreef:Je kunt hier zelf een rapport van laten opmaken maar dan moet je als niet official wel een getuige hebben.
Als official (ook als je daar in je vrije tijd bent) heb je die getuige niet nodig.
Zelf heb ik het ook een x mee mogen maken op een wedstrijd. Je zag al dat de ruiter zich bij de weigeringen inhield dus ik ben even meegelopen naar het losrijterrein.
Daar kreeg de pony enkele klappen voor, boven en na de hindernis.
Toen ik de combi daarop aanspraak kreeg ik van ruiter, ouders en andere omstanders te horen dat zolang er maar onderhands geslagen werd er niets aan de hand was.En de toezichthouder stond erbij en keek er na........
maar heb de KNHS gemaild.