Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vind dat de stalhouder dat wel even duidelijk had moeten maken. als hij vind dat het extra werk voor hem betekend dat jij je paard naar een andere box verhuist (klinkt niet zo trouwens ) dan had hij dat gewoon meteen even moeten aangeven dan had jij het gewoon even gedaan toch
je was al blij dat het kon,had je vast graag gedaan.maar dan had je nieuwe box ook schoon moeten zijn vind ik
dus beetje vaag...
Wie er 'gelijk' heeft, doet er in mijn optiek niet echt toe! (overigens heeft de staleigenaar 'altijd' gelijk, want het is zijn stal, dus hij bepaald de regels
tuurlijk zijn het zijn regels,maar als je die maar van te voren weet dan kun je er naar handelen
achteraf zeuren is niet leuk,laat het dan even duidelijk weten zodat men er rekening mee kan houden! en nu moet ts 2 stallen doen,beetje onlogisch toch? zeker omdat uitmesten gedaan wordt normaal ! ponyparadijs schreef:Dat is ook zo sallandval het is de manier waarop het nu gebeurd die mij het meeste steekt.
Had ik het eerder geweten had ik het ook nog in etappes kunnen doen bijvoorbeeld.
En daarnaast hoeft hij het niet eens zelf te doen. Want hij heeft daar iemand voor lopen.
Had hij deze man maar beter moeten instrueren.
Dispar_Vulgo schreef:*adem in* * adem uit* en maak je druk om belangrijkere zaken in het leven![]()
Met dit topic aanmaken ben je langer bezig, dan even die stal leeg halenWie er 'gelijk' heeft, doet er in mijn optiek niet echt toe! (overigens heeft de staleigenaar 'altijd' gelijk, want het is zijn stal, dus hij bepaald de regels