Bedankt voor jullie antwoorden. (die naam is natuurlijk maar een nickname, een originele blijkbaar, ik dacht dat mensen dat wel zouden snappen)
Als het paard geblesseerd raakt, een been breekt en afgemaakt moet worden of wat dan ook, dan hoef ik echt niks te hebben. Het gaat erom dat als hij met veel winst wordt verkocht, dankzij mijn inspanningen, ik hierin deel. Lijkt me eerlijk. Ik zat zelf ook te denken aan 15%, ik hoef er niet rijk van te worden, het gaat er meer om dat het eerlijk is. Je begrijpt wel wat ik bedoel. Kijk maar naar het verhaal van Maringe. In het geval van Leonoor zou ik er volledig vrede mee hebben als ik niks kreeg als het paard met pensioen gaat en niet wordt verkocht. Dat is in dat geval dan gewoon pech hebben en een risico van de sport. Zo zie ik het. Maar in het verleden deed ik alles maar gratis en daar is ook misbruik van gemaakt, beetje ala het verhaal van Maringe, daarom ben ik daar voorzichtiger mee geworden. Ik heb ervan geleerd zeg maar. Maar als ik het zo goed begrijp is het toch wel gebruikelijk om daar afspraken over te maken. Iedereen bedankt! Mag ik Leonoor vragen naar het percentage? (mag ook in pb) gewoon dat ik een beetje een idee heb...dankjewel