ik heb in boekel bij een paardenhandelaar een pony ingereden. Het pony'tje heet officieel Roan. (Roepnaam: Bella) De ouders zijn beide onbekend. De vachtkleur van het lieve pony'tje is roan kleur. Ze heeft een klein kolletje en de 2 achterbeentjes zijn een klein beetje wit onderin. Het paardje is nu 3.5 of 4.5 jaar oud. Ze is een beetje schuw in het begin omdat ze vroeger mishandeld is geweest. Toen ik daar aankwam was ze bang voor mensen. Het heeft me ontzettend veel tijd gekocht voordat ze mij ging vertrouwen. Eenmaal toen het gelukt was is het vertrouwen alleen maar gegroeit en heb ik met haar grondwerk gedaan en langzaam opgebouwd naar het zadel en zo naar het rijden. Verder vind ze het rijden echt super leuk en ze zal ook niet bokken of steigeren (alleen misschien op commando) Verder is ze heel erg goed in springen en vind dat ook heel leuk. Maar wat dressuur oefeningen wat ik geoefend heb pakte ze ook goed op. Het is een heel leergierig paardje. Je zult wel begrijpen dat ik haar tot op de dag van vandaag ontzettend mis. Want de handelaar heeft haar verkocht zonder mij in te lichten. Dus ik kwam daar aan en in paniek zag ik mijn kleine verzorgpaardje niet meer staan. Ik ben naar de eigenaar toegelopen om te vragen waar Bella is gebleven. Toen zei hij: Die heb ik verkocht! Ik moest me echt inhouden dat ik niet zou gaan schreeuwen. Ik ben toen weg gelopen naar de rijspullen van Bella en heb toen kei hard staan huilen. Ik heb gevraagd waar Bella naartoe is gegaan maar dat wist hij niet meer. (de man is al in de 80) Dus vandaar deze oproep.
Even alles nog even op een rijtje:
Naam: Roan (roepnaam: Bella)
Vachtkleur: Roan
Geslacht: Merrie
Lengte: +/- 1,20
Leeftijd: 3,5 of 4,5 (staat in het paspoort)
Aftekeningen: wit kolletje en de 2 achterbeentjes zijn onderin een beetje wit.
Ouders: zijn beide onbekend
Het paardje kwam van de markt af en stond toen ruim een half jaar in boekel (elzen)
Het is een heel lief paardje en ben er ook zeer aan gehecht! Wij waren echt onafscheidelijk samen. Maar helaas zijn we toch van elkaar gescheiden op een gemene manier. Ik mis haar vreselijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt voor de moeite...
Groetjes Renée

http://i49.tinypic.com/27xnjlw.jpg