Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maikeltje schreef:Ja sorry, dit klinkt misschien een beetje afgezaagd maar past dat zadel wel goed? Hoe reageert ze op de singel als je die vast maakt? Wordt dat weleens nagekeken ooit? Hoe reageert ze als je met een harde borstel over haar rugspier gaat?
DonCamillo schreef:Dat ben ik in principe met je eens, maar in dit geval niet. Ik ga er van uit dat haar dierenarts het dier onderzocht heeft (en niets gevonden) voor hij pijnmedicatie voorschrijft. Wat je dan doet is in principe hetzelfde als met diagnostische verdovingen bij kreupelheid: bepalen waar het probleem zit (in dit geval dus differentiëren tussen een gedragsprobleem en pijn). Afhankelijk daarvan kan ze meer gericht gaan zoeken naar een oplossing.
Evi_Ibisco schreef:maikeltje schreef:Ja sorry, dit klinkt misschien een beetje afgezaagd maar past dat zadel wel goed? Hoe reageert ze op de singel als je die vast maakt? Wordt dat weleens nagekeken ooit? Hoe reageert ze als je met een harde borstel over haar rugspier gaat?
het zadel past goed, ik heb hier toen ze raar begon te doen door verschillende mensen laten naar kijken die er kennis van hebben. ze steigert al van het moment dat ze vast hangt dus ik moet nog niets met haar doen.
sommige vinden dat ik overdrijf maar dat is niet zo, het is echt levensgevaarlijk voor haar en voor mij! ze steigert dat ze er zelf echt bijna van omviel als ik er op zat. als ze op stal stond in de winter stampt ze naar mij en steigert ze in haar stal, slaat haar voorbeen uit naar mij dus het is echt gevaarlijk. ze kan niet alleen mij en andere mensen verwonden mar ook zichzelf.
morgen komt er iemand langs op stal om haar rug en nek en benen na te kijken of ze daar nergens pijn heeft.