Het word weer winter... En wat gebeurt mij dan altijd? Ik krijg ijskoude voeten! Het lijkt dan net of mijn tenen eraf liggen! Nu om te lachen maar dan niet meer.
Heeft er iemand tips voor me?Groetjes!....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het word weer winter... En wat gebeurt mij dan altijd? Ik krijg ijskoude voeten! Het lijkt dan net of mijn tenen eraf liggen!
Heeft er iemand tips voor me?
Ik weet niet of je koude voeten in het algemeen bedoeld of alleen tijdens het rijden? Maar als je thuis (zoals ik) koude voeten hebt, dan heb je ook nog van die speciale sloffen met pitten erin die je kunt opwarmen in de magnetron ShannonJuul schreef:Haha grappig dat ik dit topic nu tegenkom. Heb net een warme kruik op mijn voeten gelegdIk weet niet of je koude voeten in het algemeen bedoeld of alleen tijdens het rijden? Maar als je thuis (zoals ik) koude voeten hebt, dan heb je ook nog van die speciale sloffen met pitten erin die je kunt opwarmen in de magnetron
. Ze zijn echt heel lekker warm en je kan er mee paardrijden en natuurlijk gewoon mee lopen. Ik heb zelf ook heel erg last van het koud hebben maar mijn winterpaardrijlaarzen en winterpaardrijhandschoenen helpen mij hier enorm mee! Floor_ELL schreef:Je hebt natuurlijk winterlaarzen. deze draag ik zelf ook bij het verzorgen van mijn paard, je hebt er ook een paar met reflectoren en daardoor kan je ook gezien worden in het donker. Ze zijn echt heel lekker warm en je kan er mee paardrijden en natuurlijk gewoon mee lopen. Ik heb zelf ook heel erg last van het koud hebben maar mijn winterpaardrijlaarzen en winterpaardrijhandschoenen helpen mij hier enorm mee!
parzu schreef:Floor_ELL schreef:Je hebt natuurlijk winterlaarzen. deze draag ik zelf ook bij het verzorgen van mijn paard, je hebt er ook een paar met reflectoren en daardoor kan je ook gezien worden in het donker. Ze zijn echt heel lekker warm en je kan er mee paardrijden en natuurlijk gewoon mee lopen. Ik heb zelf ook heel erg last van het koud hebben maar mijn winterpaardrijlaarzen en winterpaardrijhandschoenen helpen mij hier enorm mee!
Thnx, hoe duur zijn ze ongeveer? Heb net nieuwe paardrijlaarzen dus ik hou er wel rekening mee,,
) bij dr Divoza.
gohya schreef:Ik heb ook altijd last van koude voeten,maar niet als ik in thermolaarzen loop.
Ik heb het hele jaar door 2 paar sokken aan in me sportschoenen,dus ook in de zomer.Alleen als het 30 graden warm is,doe ik 1 paar aan.
Koude handen heb ik dus ook altijd.
parzu schreef:Floor_ELL schreef:Je hebt natuurlijk winterlaarzen. deze draag ik zelf ook bij het verzorgen van mijn paard, je hebt er ook een paar met reflectoren en daardoor kan je ook gezien worden in het donker. Ze zijn echt heel lekker warm en je kan er mee paardrijden en natuurlijk gewoon mee lopen. Ik heb zelf ook heel erg last van het koud hebben maar mijn winterpaardrijlaarzen en winterpaardrijhandschoenen helpen mij hier enorm mee!
Thnx, hoe duur zijn ze ongeveer? Heb net nieuwe paardrijlaarzen dus ik hou er wel rekening mee,,