KOUDE VOETEN! topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Starzu

KOUDE VOETEN! topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:17

:brr: Het word weer winter... En wat gebeurt mij dan altijd? Ik krijg ijskoude voeten! Het lijkt dan net of mijn tenen eraf liggen!
Nu om te lachen maar dan niet meer. :P Heeft er iemand tips voor me?
Groetjes!....

NatasjavE

Re: KOUDE VOETEN! topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:19

Koude voeten is toch helemaal niet meer nodig? PB PayBas maar eens :)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:21

Thermolaarzen? :)*

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:21

Sokken aan plastic zakje erover en dan er sokken weer over mischien?

ShannonJuulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:23

Haha grappig dat ik dit topic nu tegenkom. Heb net een warme kruik op mijn voeten gelegd :Y) Ik weet niet of je koude voeten in het algemeen bedoeld of alleen tijdens het rijden? Maar als je thuis (zoals ik) koude voeten hebt, dan heb je ook nog van die speciale sloffen met pitten erin die je kunt opwarmen in de magnetron

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:30

ShannonJuul schreef:
Haha grappig dat ik dit topic nu tegenkom. Heb net een warme kruik op mijn voeten gelegd :Y) Ik weet niet of je koude voeten in het algemeen bedoeld of alleen tijdens het rijden? Maar als je thuis (zoals ik) koude voeten hebt, dan heb je ook nog van die speciale sloffen met pitten erin die je kunt opwarmen in de magnetron

Allebei kan erg vervelend zijn! Alleen wij hebben vloerverwarming! :)

ShannonJuulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:32

Wij ook, maar als de verwarming uit is geweest duurt het erg lang voordat de, ijskoude, vloer warm is

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:34

ShannonJuul schreef:
Wij ook, maar als de verwarming uit is geweest duurt het erg lang voordat de, ijskoude, vloer warm is

Ja daar heb je gelijk aan, Stom weer he in nederland? Je kan wel lekker schaatsen! :P

Patries_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:36

nou ben benieuwd naar de juiste oplossing. ik heb bijna altijd koude voeten zelfs in de zomer ;(

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:37

Ja, pff, ookal is het zomer in nederland is de winter af en toe het hele jaar door.. :P

Floor_ELL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:41

Je hebt natuurlijk winterlaarzen. deze draag ik zelf ook bij het verzorgen van mijn paard, je hebt er ook een paar met reflectoren en daardoor kan je ook gezien worden in het donker ;). Ze zijn echt heel lekker warm en je kan er mee paardrijden en natuurlijk gewoon mee lopen. Ik heb zelf ook heel erg last van het koud hebben maar mijn winterpaardrijlaarzen en winterpaardrijhandschoenen helpen mij hier enorm mee!

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:42

Floor_ELL schreef:
Je hebt natuurlijk winterlaarzen. deze draag ik zelf ook bij het verzorgen van mijn paard, je hebt er ook een paar met reflectoren en daardoor kan je ook gezien worden in het donker ;). Ze zijn echt heel lekker warm en je kan er mee paardrijden en natuurlijk gewoon mee lopen. Ik heb zelf ook heel erg last van het koud hebben maar mijn winterpaardrijlaarzen en winterpaardrijhandschoenen helpen mij hier enorm mee!

Thnx, hoe duur zijn ze ongeveer? Heb net nieuwe paardrijlaarzen dus ik hou er wel rekening mee,,

ShannonJuulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:43

ik heb mijn thermolaarzen voor 20 euro gekocht. Heel duur hoeven ze ook niet te zijn ;)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:44

parzu schreef:
Floor_ELL schreef:

Thnx, hoe duur zijn ze ongeveer? Heb net nieuwe paardrijlaarzen dus ik hou er wel rekening mee,,

De mijne 35.- (met kortingsbon 25.- :P ) bij dr Divoza. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:47

Ik heb ook altijd last van koude voeten,maar niet als ik in thermolaarzen loop.
Ik heb het hele jaar door 2 paar sokken aan in me sportschoenen,dus ook in de zomer.Alleen als het 30 graden warm is,doe ik 1 paar aan.
Koude handen heb ik dus ook altijd.

ShannonJuulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:48

gohya schreef:
Ik heb ook altijd last van koude voeten,maar niet als ik in thermolaarzen loop.
Ik heb het hele jaar door 2 paar sokken aan in me sportschoenen,dus ook in de zomer.Alleen als het 30 graden warm is,doe ik 1 paar aan.
Koude handen heb ik dus ook altijd.

Heb ik ook zo'n last van. Tijdens het autorijden en computeren bijvoorbeeld.

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:52

Hier ook koude voeten in de winter, dus sokken 's nachts aan in bed :o
Alleen als ik op woensdagavond van 21-22 uur naar les ben geweest heb ik geen last van koude voeten :)

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 21:53

Ik heb tijdens de les juist koude voeten ik liefst stap ik van mijn paard en verwarm mijn voeten. :o

Floor_ELL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:55

parzu schreef:
Floor_ELL schreef:

Die van mij waren 64 euro maar deze zijn van leer. je hebt ook nog andere varianten en die zijn tussen de 35 en 55 euro. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:26

Ik doe s'morgens altijd mijn sokken van tevoren op de verwarming leggen en mijn sportschoenen of laarzen ook.Ik verwarm ze dan even voor.Dan zijn ze lekker warm als ik ze aantrek,heerlijk hoor.
Mijn koude handen is weinig tegen te doen,met handschoenen krijg ik nóg koudere handen.Je zal mij dus nooit met handschoenen aan zien,ik doe de mouwen van me jas over me handen heen.
En op de wei steek ik me handen in het ijswater,even is het steen en steen koud,maar daarna gloeien ze heerlijk.

Starzu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 22:36

haha heb ik ook is geprobeerd

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:48