Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Edelweis1984 schreef:Hoi Bokkers,
Ik heb al even rondgekeken of er niet al een onderwerp over was, maar kan het niet vinden en denk ook niet dat het vaak voorkomt, maar...
Ik wil volgend jaar op vakantie met m'n 2 shets. En dan niet (zoals de meesten waarschijnlijk nu denken) aangespannen, maar ik wil op wandelvakantie! Pony's mee als "pakezels" en gewoon lekker lopen.
Nu wil ik graag weten of iemand hier ervaring mee heeft en tips/ervaringen kan delen. Ten eerste zou ik graag weten of je gewoon het ruiterpad op kunt. En of iemand nog tips heeft voor een locatie. In principe is vervoer geen probleem (heb m'n rijbewijs en vanaf zaterdag ook een trailer), maar zat wel te denken aan Brabant (vanuit Zeeland nog goed te doen denk ik). Ik heb al zitten kijken naar "Mountain Oak" in Bergeijk. Iemand hier ervaringen met het bed&breakfast/de stalling/de omgeving?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes Lisanne
Edelweis1984 schreef:Bedankt voor je reactie!
Met de conditie van de pony's is het beter gesteld dan met de mijne, haha! Maar dat is inderdaad iets voor deze winter. Ik wil ook de eerste keer een weekendje of midweekje en dan vanuit 1 adres, waar we elke avond terugkeren, dat scheelt al weer in de bepakking natuurlijk.
En ik hoef ook niet elke dag de marathon te lopen hoor. Op 't gemakje, met veel pauze, dan moet 10 tot 15 kilometer per dag toch wel haalbaar zijn?

En ik wil natuurlijk de eerste keer vertrekken en "finishen" bij dezelfde locatie, dus ik hoef alleen spul voor "overdag" mee.