Na wat foto albums bekeken te hebben van paarden van mijn opa ben ik toch wel reuze benieuwd waar ze terecht zijn gekomen.
Je zal denken 'dan vraag je het je opa toch?' Maar dat gaat moeilijk want die is overleden toen ik 4 was. De rest van de familie had niks met die paarden dus die hebben ook geen idee waar ze gebleven zijn.
Het zal vast een kansloze actie worden aangezien sommige vast al zijn overleden of heel oud zijn. Maar ik ben gewoon heel benieuwd waar ze heel de rest van hun leven hebben mogen staan.
Van een paard weet ik dat die is verkocht naar hippisch centrum in oud-beijerland. Maar die is er al lang niet meer. ik reed er zelf als klein kind en heb dat paard nooit gezien.
Ik weet verder maar heel weinig van die paarden maar ik heb wel een foto van ze:

ik heb geen idee hoe het paard links boven heet helaas. Pony rechts boven heette toen Bontje. Pony's links onder,Witje en Donka. En de shet rechts onder heette Bruno.
het zou leuk zijn als ik kan zien waar ze nog hebben geleefd. En zo niet,jammer. Maar geen wereld ramp.