Parkeerplaats Harderwijk, Leuvenumseweg N302 Watertorenweg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Parkeerplaats Harderwijk, Leuvenumseweg N302 Watertorenweg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 18:45

Zondag staat er een buitenritje gepland richting het NW van de Veluwe. Meestal zetten we dan de trailer neer bij restaurant Railroad, maar dan aan de overkant van de A28/spoor.

Nu weet ik dat er aan de Leuvenumseweg/N302 richting Apeldoorn, iets voorbij Vd Valk aan de linkerkant een tamelijk groot parkeerterrein is. Maar loopt vandaar uit ook een ruiterpad?

Zou wel fijn zijn, anders hebben we ruzie met de boswachter :+

Iemand die dit weet?

Sim

Re: Parkeerplaats Harderwijk, Leuvenumseweg N302 Watertorenweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:12

Of er daar vandaan een ruiterpad loopt durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar als je nog even doorrijd heb je aan je rechterhand parkeerplaats Koeweg, daar loopt meteen achter de witte slagboom een ruiterpad of je kunt daarvandaan recht de weg oversteken en je zit gelijk op het ruiterpad.

hetbommeke

Re: Parkeerplaats Harderwijk, Leuvenumseweg N302 Watertorenweg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 19:44

We wilden graag richting de zandverstuiving en dan zo'n rondje en weer terug. Zijn met 6 paarden, 3 trailers en ik weet niet of het dan slim is om direct die weg over te steken. Vind het zelf altijd lastig om daar over te steken ivm drukte van de auto's.

Anders wordt het gewoon weer de oude bekende parkeerplaats bij Railroad, maar ja, je probeert soms eens wat anders

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:01

_Sim_ schreef:
Of er daar vandaan een ruiterpad loopt durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar als je nog even doorrijd heb je aan je rechterhand parkeerplaats Koeweg, daar loopt meteen achter de witte slagboom een ruiterpad of je kunt daarvandaan recht de weg oversteken en je zit gelijk op het ruiterpad.

"Vroeger" toen ik nog in Harderwijk woonde reden wij ook altijd vanaf de Koeweg het bos in. Prima parkeren en km ruiterspad. Je kunt vanaf daar makkelijk naar de zandverstuiving, maar ook richting de heide. Je zou ook nog kunnen parkeren bij het KNHS centrum. Vanaf daar kun je ook alle kanten op met km ruiterspad.

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:05

Je kan parkeren inderdaad net voorbij van der valk, de ruiterroute loopt daar parallel met de weg.

Weet het niet zeker maar volgens mij kan je bij die snackbar tegenover van der valk ook de route op.