Sinds gisteren ben ik begonnen aan de juryopleiding van het FNRS, die op de donderdagavond bij Manege Chardon in Schipluiden/Den Hoorn wordt gegeven. Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die mij een keer (of meerdere keren) zouden willen helpen met het schrijven tijdens de cursus. Het betreft per avond ongeveer 4 tot 6 proeven die beoordeeld worden, dus het is geen uren werk.
Je moet in ieder geval op de 8e avond en met het examen zelf verplicht een schrijver(ster) mee, maar er werd geadviseerd om indien mogelijk vaker een schrijver(ster) mee te nemen, zodat je zelf beter op de proeven kunt letten tijdens de cursus. Maar het grootste deel mag dus wel zonder schrijver(ster) gedaan worden.
Michelle, dat zou ik erg aardig van je vinden als je wilt komen om te schrijven. het is erg gezellig en ook nog eens leerzaam! De data waarop een schrijfster zou kunnen komen zijn 29 november, 6 december, 13 december of 10 januari (dat is de examenavond)? Dus als je op een van deze dagen kunt, dan hoor ik het graag.
Xxjonique, erg bedankt voor je aanbod, maar dat lijkt me inderdaad NET iets te ver weg.
Vippie
Geplaatst: 29-10-12 08:02
Diana_v_l schreef:
Het mag inderdaad geen collegajury zijn, anders wordt ik uitgesloten!
De schrijfster is inderdaad niet de hele tijd nodig. Ik hoop dus eigenlijk dat iemand die daar uit de buurt komt of misschien zelf daar rijdt het leuk vind om een uurtje op zo'n avond te helpen.
Het is fijner met een schrijver. Er is hier net een fnrs cursus afgerond van de F12, en ook deze hadden wat vaker een schrijver bij, dit werkte er prettig voor de cursisten. Helaas kan ik je niet helpen.
Inmiddels zijn er een paar avonden geweest, waarbij sommige kandidaatjuryleden al een schrijfster mee hadden. Deze schrijfsters mogen ook bij het theoriegedeelte erbij zitten, met een kopje koffie of thee en daar steken ze ook nog het een en ander van op, aangezien er uitgebreid wordt besproken waar een jury op let. Dus als iemand het leuk vindt, dan hoor ik het graag!
Waar is het precies en op welke dagen? Ik woon in Amsterdam, als het uitkomt, zou ik je wel willen/kunnen helpen
Jolliegirl
Geplaatst: 13-11-12 18:59
jammer dat ik op vrijdags moet werken! Ik heb een vriend in capelle a.d IJssel waar ik vrijdagavonds na werktijd heen ga. Had ik dan op donderdags al wel heen kunnen gaan, had ik je kunnen helpen!
@yamasaki, de cursus is in schipluiden (bij delft) dus ik denk dat het een beetje ver voor je is, maar bedankt voor het aanbod!
@jolliegirl, het examen is op 10 januari, maar die dag heb ik gelukkig wel al een schrijfster. Ik moet nu alleen voor de 8e les nog verplicht iemand zoeken (13 december) voor de overige dagen is het niet verplicht (maar wel handig)
Aah, de 13e gaat hem inderdaad niet worden, heb de 10e een operatie. De reistijd zou niet uitmaken Heb toch een ov
Hopenlijk vind je nog iemand!
Is er niet iemand bij een manege daar die wil schrijven? Ik ken daar wel Hippisch centrum de Delft, (van jaaaaren geleden het nk car) Dat is best groot, vast iemand die wil helpen
Ik ga er vanuit dat er vast nog wel iemand te vinden is die kan assisteren. Mijn schoonmoeder heeft al aangeboden om mee te gaan, alleen is die EN allergisch voor paarden EN heeft ze überhaupt nog nooit een dressuurproeven gezien! HAHA, maar wel lief dat ze het heeft aangeboden.