Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) over de fjord bij ons die ook zo futloos en wat traag is dat dat ook een beetje bij het ras hoort...??? Normaal vind ik deze dierenarts geweldig, maar deze opmerking vond ik wel bijzonder. Bij hem is bloed afgenomen, wat het is horen we nog. Maar soms moet je gewoon even doorduwen, je eigen gevoel is echt goud waard vind ik
Succes hoor! geerke schreef:ivermectine werkt niet tegen spoelwormen...
....spoelwormen zijn resistent tegen ivermectine
Ies_ schreef:Vanmiddag naar de kliniek geweest. In eerste instantie naar zijn been gekeken, maar dat was niet echt zorgwekkend. Duidelijk de aanleg voor trekbenen (heeft zijn moeder ook), maar daar kan hij momenteel geen pijn aan hebben. Toen even verder gedacht en een bloed onderzoek gedaan, blijkt dat ie een ontsteking in zijn buik heeft waardoor er bepaalde waardes veel te hoog zijn. De wormenkuren die hij gehad heeft blijken ook niet de goede te zijn en daarom waarschijnlijk nu die ontsteking.
Hij heeft vandaag een kuur tegen spoelwormen gehad en over 10 dagen moet ie een 5daags kuurtje. Als hij er daarmee bovenop is is het prima en anders weer even opnieuw een bloed onderzoek laten doen.