laarzen voor man op bruiloft

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

laarzen voor man op bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 10:49

hallo bokt! :D

ik maak dit topic aan om wat extra informatie te vinden voor een vriend van me.
hij gaat namelijk binnenkort ( nouja, in maart :P ) trouwen en hij heeft mij gevraagd zijn trouwkleding en die van zijn verloofde, te maken. natuurlijk was ik daardoor enorm vereerd en we zijn inmiddels hard op weg om de eerste kledingstukken af te krijgen.

ze hebben gekozen voor trouwkleding die victoriaans geïnspireerd is, met een beetje een piraten twist :D
de kleding die we samen hebben ontworpen is helemaal wat ze willen en ze zijn dolblij dat ik dat voor ze kan maken.

dan nu de reden van dit topic. hij heeft namelijk de wens om bij zijn kostuum hoge laarzen te dragen. na wat gegoogle kwam hij rijlaarzen tegen en die vond hij erg mooi. aangezien ik twee jaar in een ruitershop heb gewerkt kon ik hem een beetje vertellen wat er mogelijk is in rijlaarzen.
het is nog niet zeker dat hij uiteindelijk een rijlaars kiest, maar ik wil hem graag genoeg opties geven om goed te kiezen en hoewel ik dus een redelijke achtergrond heb is het al even geleden sinds ik rijlaarzen verkocht en volgens mij is er inmiddels weer een hoop nieuws bij :')

ik hoop dus dat jullie bokkers mij kunnen wijzen op sites of merken die aan de onderstaande criteria voldoen. die geef ik dan door aan de bruidegom ;)
zijn wensen zijn als volgt:
-liefst aansluitend, dus met een rits achter, of schuin voor, of eventueel met veters aansluitend te maken.
-zijn kostuum gaat in bruintinten, dus bruin, donkerbruin of zwart.
-vetertjes of andere accessoires zijn welkom, hij weet nog niet wat hij wel en niet leuk vindt.
-prijs is voorlopig nog niet een issue, hij kijkt eerst wat hij leuk vindt en dan naar de prijs.
-als het mogelijk is zou hij de laars later graag gebruiken om de honden mee uit te laten, dit is geen deal breaker, als dit niet kan dan niet, maar hij zou het wel leuk vinden. dit betekent dat outdoor-achtige laarzen eventueel ook zijn interesse hebben.
-hij heeft een voorkeur voor leer, maar synthetisch materiaal dat er goed uitziet ( niet als goedkoop rubber dus) is ook prima.
-en als laatste: hij houdt wel een beetje van aparte en excentrieke dingen. dus laarzen met veters tot aan de knie, of gespen langs de kuit oid vindt hij vast leuk. ;)

ik heb ook al naar chaps gekeken en hij ook, maar hij wil wel de laars-look. dus alleen chaps die op laarzen lijken graag. :)

ik hoop dat jullie ons kunnen helpen en dat ik hem een paar mooie laarzen kan laten zien om uit te kiezen.
alvast bedankt! *D

Shirley

Re: laarzen voor man op bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 10:59

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 11:07

Kraaiennest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:08

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 11:13

Kraaiennest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:15

prima; heb ze in verschillende kuitmaten

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:18

Nu weet ik niet in welk tijdsbestek je ze nodig hebt.
Maar Lipica maakt laarzen, precies zoals de klant ze wil hebben.
http://www.lipica.nl/

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:22

Vind deze ook heel mooi, kennis van me heeft ze, dus "ken" ze ook in het echt: Afbeelding

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:29

Afbeelding

deze? ze zijn van equestor
zucht... de afbeelding lukt dus niet -of te groot en deze komt niet in beeld, even kijken op www. equestor.nl , het zijn de italiaanse rijlaarzen [campo contest] rits opzij.. mooie en fijne laarzen.
Laatst bijgewerkt door TurdusMerula op 19-10-12 11:39, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: code gemaakt

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:36

De foto doet het wel hoor Knollentuin. Je [img] code zit alleen een fout in :)

Zie:
Afbeelding

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:40

Even inbreken: las dit toevallig en heb de code van knollentuin haar foto evne gemaakt.

Succes ts met de zoektocht, zo te zien komen er al waardevolle tips voorbij! :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 12:41

dankjullie veel!!