Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dobel schreef:grr persoon 4 geen trailer... persoon 5 vanmiddag andere pony aangeboden gekregen

Zou komen...paard geswanjeerd....om door een ringetje te halen.Beessie op stal want de weide was nogal baggerig,sneu was mooi weer.
.Of ze niet even had kunnen bellen...tsja dat mocht niet van haar baas
Komen ze wél en kopen ze het paard, 100 euro van de prijs die nog betaald moet worden. Willen ze het paard niet na bezichtiging, dan (een deel van?) het geld weer teruggeven.
Daphne__ schreef:Ik zou zeggen; Reserveren = Aanbetaling
100 Euro overmaken voor reservering. Komen ze niet opdagen, dan heb je er iig nog aan verdiendKomen ze wél en kopen ze het paard, 100 euro van de prijs die nog betaald moet worden. Willen ze het paard niet na bezichtiging, dan (een deel van?) het geld weer teruggeven.
Doen wij ook met de cavia's... Nou is het bedrag niet te vergelijken, maar mensen zijn toch serieuzer als je een aanbetaling vraagt![]()
Het kost mensen dan wel geld, maar jij hebt meer zekerheid én iemand die écht graag het paard wil hebben, heeft zekerheid dat het paard niet opeens de dag voor de koop, weg is.
Ik heb mijn nummer weggehaald op het moment dat ik een concrete afspraak had met degene die de pony uiteindelijk ook heeft gekocht. Misschien heb ik daar ook wel mazzel mee gehad, dan kan natuurlijk