Ik heb haar ooit op BM stables gekocht, een geweldig paard maar ik ben met haar achterover gevallen.. Ik ben dan eigenlijk opzoek gegaan naar terug een pony en we hebben Xina verkocht aan een meisje die er in het begin supergoed voor was! 3 jaar geleden belde de vrouw me op en vertelde me dat ze door omstandigheden was opgepakt en of ik Xina wou terugnemen.. Ze stond in een stal 3 weken zonder eten of drinken.; We hebben haar dan helemaal laten opknappen en 2 jaar later werd het te veel om zoveel paarden te houden. Ik heb haar toen TK gezet, maar kreeg enkel reactie van fanatieke ruiters die het rijden belangrijker vonden dan de verzorging van het paardje.; Dat wou ik absoluut niet ! Ik heb haar toen weggegeven aan mensen die zich heel goed omschreven en vrienden van ons kenden hun ook !
Ik heb er geen geld voor gevraagd wel dat ze dr goed zouden behandelen en mij in alles te betrekken. Ja hoor ze hebben haar na een klein jaartje vorige maand verkocht aan Stal Doorstap, Wie weet waar ze nu is? Ik wil gewoon weten of het goed met dr gaat !