[PG] Cheyenne, 7 jaar, merrie, d-pony, bont

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

[PG] Cheyenne, 7 jaar, merrie, d-pony, bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 19:38

hallo!
ik kreeg vandaag een mailtje van iemand van bokt, die kende ik niet, maar diegene zei dat mijn vorige pony, Cheyenne nu bij hem/haar op de manege stond, en dat de manege haar van handelaren hadden gekocht.
ik vond dit best erg om te horen, omdat ik haar nu anderhalf jaar geleden heb verkocht, aan 2 leuke meisjes, die met haar buiten gingen rijden en heel heel af en toe is in de bak, maar ze wisten dat ze daar niet geschikt voor was, ze had gewoon een hele erge hekel aan de bak.

ik heb nooit van deze meisjes gehoord dat ze verkocht is, terwijl we elkaar best vaak spraken via de mail en ik ook nog langs ben gegaan om te kijken hoe het was.

nu is mijn vraag: weet iemand waar ze nu staat? het is in ieder geval op een manege, en op zich zou ze wel op moeten vallen, omdat ze iedereen er af schijnt te bokken.
ze heet dus cheyenne,ze is een merrie, een d-pony, ze is nu 7 jaar oud en ze is bont, bruin/licht-bruin, met zwarte en witte vlekken en haar manen zij wit en zwart.
ik heb voor het laatst over haar gehoord en haar gezien toen ze in zandpoort stond, echt in/ tegen het bos en de duinen aan, ze stond daar met een hele kudde, op privéterrein. de andere paarden waren voornamelijk arabische volbloeden. haar eigenaressen waren toen een meisje van 11 en van 9/10, dus nu iets van 12/13 en 10/11.

ik doe er nog wel een foto bij. ik hoop dat ik iemand vindt die wat weet over Cheyenne, aangezien ik wil weten waarom ze verkocht is, en waar ze nu heen gaat. ik vindt het wel naar aangezien het een heel lief beest is, en ze het niet verdiend om elke keer van eigenaren te moeten wisselen, en een manege is helaas niks voor haar.

Afbeelding
deze is denk ik van 4 jaar geleden.

Afbeelding
deze is denk ik van 2 jaar geleden.

oh ja, de laatste keer dat ik haar zag had ze vrij korte manen, maar misschien dat dat nu wel heel anders is.

iedereen sowieso heel erg bedankt voor het kijken, en ik ben heel blij als iemand wat informatie weet!
groetjes, Jasmijn
Laatst bijgewerkt door jasz op 16-10-12 19:46, in het totaal 2 keer bewerkt

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 19:44

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 19:47

huh? hoe komt die foto daar nou?

ikkemartina

Re: [PG] Cheyenne, 7 jaar, merrie, d-pony, bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:25

je zegt dat je een mail kreeg dat je pony op de manege staat... dan weet je toch waar hij staat en hoef je alleen maar de manege op te bellen??
wij hadden ook een pony die zo heten en ook bont was op de manege een tijd terug weet niet of het dezelfde was.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 11:36

Meisje een bericht terug sturen, vragen waar de pony staat (welke manege) en probleem opgelost.
Wel heel vervelend om te horen dat het zo is gegaan maar het gaat zo vaak zo. Je kunt het de meisjes (ouders van de meisjes dus) niet kwalijk nemen dat ze weer is verkocht. Verkocht is verkocht. Wie weet klikte het toch niet zo. Hopen dat ze het goed heeft op die manege. Maar daar kun je vrij gemakkelijk achter komen. Succes!

Ze ziet er wel goed uit op de foto van 2 jaar geleden btw. Dat moet een geruststelling zijn.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 20:26

bedankt! uiteindelijk weet ik wel meer, maar ik wist geen naam van die manege hoor! ik wist alleen dat ze op een manege stond.

dalmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 10:31

Dat lijkt me idd dezelfde pony, kan niet missen

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 10:35

Je wist geen naam nee, maar je hebt wel bericht gehad.
Dan vráág je de naam?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 10:25

wow beetje boos ofzo!
ik heb dat ook gedaan! ik vroeg hier alleen om wat extra informatie...
doe niet zo aanvallend!

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:35

Volgens mij zag ik van de week op hyves bij een meisje staan dat ze weer terug was op Hippisch centrum de Delft, dat meisje was namelijk helemaal gek van der.

ShannonFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:22

jaaaaa ze staat op mijn manege!!

ShannonFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:25

Het is manege de delft, nou ik zelf rij er niet meer dus niet echt meer mijn manege maar me zusje rijdt er nog wel en ik kom er wel vaak. Ze was idd eerst verkocht, maar nu is ze weer terug. Zal ik kijken of ik wat foto's voor je kan maken?

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:37

Oh wat fijn dat ShannonFleur je verder kan helpen :)! Succes meis!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 18:06

ooh dankje!
op zich weet ik wel aardig wat, ik had haar via anderen inmiddels gevonden, heel misschien zou ik haar terugkrijgen.
ik had dat ook van mensen gehoord die op die manege reden ofzo?
maar informatie is altijd welkom. het gaat ook vooral om wat er is gebeurt voor ze op de manege stond, en wat er het laatste half jaar ongeveer met haar is gebeurd. ik heb haar namelijk driekwart jaar nog gezien bij de mensen aan wie ik haar zelf verkocht heb, en ik hoorde van die mensen van de manege dat ze een half jaar geleden verkocht is, volgens mij aan een handelaar.
ik weet dus nu alleen het laatste half-jaar nog niet!

guisjelover, was dat van de week dat je dat zag op hyves? of al van eerder? want als het goed is is ze vorige week weer verkocht aan de handelaar.

ivda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:23

Yep, zeker weten dat dit Cheyenne is, staat op manege de delft in assendelft, sinds kort weer.
Ik weet niet voor hoelang, omdat ze inderdaad iedereen eraf bokt.
Dus als je langs wilt komen, zou ik deze/ volgende week komen :)
Ikzelf ben er dinsdag nog geweest, en ze staat in een mooie hoekstal.

Voor meer info, of het als ShannonFleur, voor foto''s kun je pb'' en :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:49

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.