ik kreeg vandaag een mailtje van iemand van bokt, die kende ik niet, maar diegene zei dat mijn vorige pony, Cheyenne nu bij hem/haar op de manege stond, en dat de manege haar van handelaren hadden gekocht.
ik vond dit best erg om te horen, omdat ik haar nu anderhalf jaar geleden heb verkocht, aan 2 leuke meisjes, die met haar buiten gingen rijden en heel heel af en toe is in de bak, maar ze wisten dat ze daar niet geschikt voor was, ze had gewoon een hele erge hekel aan de bak.
ik heb nooit van deze meisjes gehoord dat ze verkocht is, terwijl we elkaar best vaak spraken via de mail en ik ook nog langs ben gegaan om te kijken hoe het was.
nu is mijn vraag: weet iemand waar ze nu staat? het is in ieder geval op een manege, en op zich zou ze wel op moeten vallen, omdat ze iedereen er af schijnt te bokken.
ze heet dus cheyenne,ze is een merrie, een d-pony, ze is nu 7 jaar oud en ze is bont, bruin/licht-bruin, met zwarte en witte vlekken en haar manen zij wit en zwart.
ik heb voor het laatst over haar gehoord en haar gezien toen ze in zandpoort stond, echt in/ tegen het bos en de duinen aan, ze stond daar met een hele kudde, op privéterrein. de andere paarden waren voornamelijk arabische volbloeden. haar eigenaressen waren toen een meisje van 11 en van 9/10, dus nu iets van 12/13 en 10/11.
ik doe er nog wel een foto bij. ik hoop dat ik iemand vindt die wat weet over Cheyenne, aangezien ik wil weten waarom ze verkocht is, en waar ze nu heen gaat. ik vindt het wel naar aangezien het een heel lief beest is, en ze het niet verdiend om elke keer van eigenaren te moeten wisselen, en een manege is helaas niks voor haar.

deze is denk ik van 4 jaar geleden.

deze is denk ik van 2 jaar geleden.
oh ja, de laatste keer dat ik haar zag had ze vrij korte manen, maar misschien dat dat nu wel heel anders is.
iedereen sowieso heel erg bedankt voor het kijken, en ik ben heel blij als iemand wat informatie weet!
groetjes, Jasmijn

! Succes meis!