Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
" Rianneuhh schreef:Dat is wel heel erg poep dan... Je zou er bijna achteraan moeten gaan mailen van "en, wordt ie al afgelast?"

miss_lizje schreef:Rianneuhh schreef:Dat is wel heel erg poep dan... Je zou er bijna achteraan moeten gaan mailen van "en, wordt ie al afgelast?"
Heb ik ook gedaan, omdat ik het gewoon geen nete manier van handelen vind.
Zelf heb ik vaak meegeholpen bij het organiseren van onderlinge wedstrijden, toen was het digitale inschrijven nog niet. En ondanks dat konden wij de mensen zelf optijd melden dat het niet door kon gaan. Zeker in het digitalen tijdperk moet het toch makkelijk zijn om even iets te laten weten. En daarom ben ik nu zo teleurgesteld en toch ook wel een beetje boos.
ingvdh schreef:Waarschijnlijk hebben ze gewacht tot de inschrijving officieel gesloten was en gehoopt dat er nog een paar mensen op het laatste moment toch zouden inschrijven. Dat is dan helaas niet gelukt.
De mensen die de boel organiseren doen hun stinkende best om wedstrijden te organiseren voor mensen zoals jij. Soms gaat het niet allemaal volgens plan en geloof me, ik denk dat de organisatie net zo baalt als jij dat ze de boel af moesten lasten. Het zijn allemaal vrijwilligers en ik zou me zo kunnen voorstellen dat ze niet om 1 minuut na sluitingsdatum een besluit hebben kunnen nemen, daar gaat wat tijd overheen.
Maar dan nog, als ze het een dag eerder hadden gedaan, dan was de sluitingstijd voor de andere wedstrijd toch ook al voorbij?
En nu? Je kan er een vreselijk drama van maken maar dat lost niets op. Soms zit het mee en soms zit het tegen, er komt gerust wel weer een volgende wedstrijd waar je aan mee kan doen.
Helaas is het met digitaal aanmelden niet dat je gelijk een mailinglist hebt van alle inschrijvers die mee willen doen. Er zit nog heel veel handwerk in, geloof me. Via startlijsten melden vind ik een heel goed idee, je moet toch kijken voor de startlijst daar.