Wij gaan binnenkort emigreren naar Hongarije. Nu zijn we druk bezig met de taal te leren. Doordat ik de taal nog niet goed beheers kan ik de Hongaarse sites niet ontcijferen. Maar mijn vraag is, is er iemand bekend met Hongaarse dressuurwedstrijden? Hoe ziet een wedstrijddag eruit? Wat zijn de grootste verschillen met de NL dressuurwedstrijden? Ik start hier in NL nu L2. Mag ik Hongarije een gelijkwaardig niveau starten? Of moet ik bij het begin beginnen? En bijvoorbeeld kleding voorschriften? Ik start nu namelijk in het bruin/beige en mijn tuig en laarzen zijn licht bruin. Is dit in HU toegestaan? Ik heb een NL mevrouw gevonden die in HU woont en wedstrijden rijdt. Dit soort informatie en hulp is hun inkomen. Nu ben ik niet te beroerd om hun er voor te betalen want ze gaan dan ook alles voor mijn regelen qua startkaart e.d. Dit kan alleen pas gebeuren als we naar Hongarije geemigreerd zijn. Ik ben erg benieuwd hoe alles loopt en ben erg nieuwschierig aangelegd, haha. Dus vandaar mijn oproep. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.