Leren laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Celestial

Leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 20:26

Na lang twijfelen heb ik besloten om leren laarzen te kopen. Je hebt alleen zo veel verschillende merken en modellen... Dus hebben jullie misschien tips?

- Ik heb heel dunne benen en ze zijn gemiddeld lang
- Ik heb een budget van maximaal 200 euro
- Tweedehands alleen wanneer de laarzen niet tot zeer nauwelijks zijn gedragen en de laarzen nog niet ingezakt zijn
- Mijn voorkeur gaat uit naar cognackleurige, maar zwart is ook prima
- Met of zonder veter, maakt me niet uit
- Volledig leer, dus ook een leren voering

Bij de Epplejack heb je nu 25% korting en ik vond de Petrie Glasgow wel mooi. Deze is 210 met de korting. Helaas hebben ze deze niet in het Cognac... Ik hoop dat jullie nog goede tips hebben!

NWDynamite

Re: Leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:31

Je kan ook bij divoza kijken voor leren laarzen. Ze hebben daar hun eigen merk Mondoni, dat zijn mooie laarzen voor een nette prijs. Ik heb zelf de mondoni Bath's (nieuwe kleur, niet zoals op de website).

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:34

Is je budget echt maximaal? Voor iets meer geld kun je namelijk Lipica's op maat laten maken.
In allerlei kleuren leer. Super fijne laarzen, voor een normale prijs.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 20:41

@ Natalie
Ik ga is kijken, zit er een winkel in de buurt van Eindhoven?

@ Amanda
Helemaal op maat? Hoe veel meer zou dat kosten? Ik ga het sowieso is opzoeken.

Dankjullie wel alvast?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:45

Volgens mij zijn ze vanaf 215 euro, als je niets extra's neemt. Dat is wel op de site te vinden :j
http://www.lipica.nl/Webshop.asp
Daar staan de modellen en prijs. Ik heb zelf de Doncaster. Echt een hele fijne laars :j
Je hebt binnen de standaardprijs al verschillende mogelijkheden. En voor meerprijs kun je dus extra's nemen.
En helemaal op maat :j

Zie ook http://www.lipica.nl/Medias/Webshop1/665654.pdf voor de meerprijzen van de Doncaster.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 22:07

Amanda schreef:
Volgens mij zijn ze vanaf 215 euro, als je niets extra's neemt. Dat is wel op de site te vinden :j
http://www.lipica.nl/Webshop.asp
Daar staan de modellen en prijs. Ik heb zelf de Doncaster. Echt een hele fijne laars :j
Je hebt binnen de standaardprijs al verschillende mogelijkheden. En voor meerprijs kun je dus extra's nemen.
En helemaal op maat :j

Zie ook http://www.lipica.nl/Medias/Webshop1/665654.pdf voor de meerprijzen van de Doncaster.

Wauw, erg mooie laars en wat een fijne prijs voor op maat gemaakte laarzen! Helaas heb ik de mogelijkheid niet om maar Amsterdam of een van de aanknooppumten te reizen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:50

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:54

Je kunt altijd bij epplejack informeren of ze de laars in het cognac kunnen bestellen. Moet je wel 100% zeker zijn van de maat. Petri laarzen kun je namelijk in meerdere kleuren krijgen. Zo had ik dat bij Divoza met mijn Petrie Leeds.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 11:18

@ Linn
Oh wow, dankjewel! Heel fijne tip!

Edit: Helaas hebben ze de Glasgow (en de rest ook niet) meer in mijn maat...

@ martine0503
Dat is inderdaad een goede, ik zal er binnenkort is naar vragen! Dan rekenen ze hopelijk wel de korting...

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 08:51

Ja hoor. Zo heb ik zelf ook mijn Petrie Leeds in het bruin gehaald. Wel verplichte afname dan.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 22:21

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 17:55

ik heb de petrie glasgow als traininglaarzen,
ben er niet zo tevreden over. ze passen niet zo goed rond mijn kuit. maar ik heb ook deniro's , die zitten echt heeeeerlijk!