Laarzen met harde neus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnietje3

Laarzen met harde neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 14:55

Hoi!

Ik heb een beetje rondgekeken maar kan zo gauw niet vinden wat ik zoek.
Op dit moment heb ik stalschoenen met stalen neus, al erg oud en inmiddels niet meer waterdicht. Ze waren sowieso niet erg geschikt om lekker door de modder en mest te banjeren.
Ik zoek nu eigenlijk laarzen met een harde neus, zodat het minder erg is als een paard op mijn tenen gaat staan. Het liefst zoek ik ze dan met een rubberen buitenkant, zodat ik behalve tegen tenendansers ook tegen water en modder beschermt ben en dus eigenlijk op ons vieze stalletje mijn goddele gang kan gaan. Met mijn gewone rubberen laarzen kan ik heerlijk in de modder en door de mest (er ligt nogal wat koeienmest), maar mijn tenen voelen zo 'bloot' zonder harde neus.

Weten jullie of zoiets bestaat en zoja waar ik dat kan vinden?
Alvast bedankt voor het meedenken!

HTM

Re: Laarzen met harde neus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 15:50

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 15:53

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 16:08

@htm Ze zien er goed uit, maar ze hebben geen harde/stalen neus helaas..

@marie Tnx! Daar worden alleen schoenen besproken. Sta ik opzich ook nog wel voor open, maar de buitenkant is veelal van leer. Aangezien de hoeveelheid modder en koeienmest zou een rubberen buitenkant ideaal zijn en het liefst in laarzenvorm. Maar begin te denken dat die niet bestaan.

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 16:23

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:15

ik heb deze laarzen van mijn vorige post. Heb ik grote voeten, normaal 42, maar pas nu mooi in maat 40, dus zal htvoor velen geen optie zinn, maar fijne laarzen zijn het zeker. Geen rijlaarzen maar stampen door het bos en het land en helaas ook de blub, wil prima

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:35

winnietje3 schreef:
@htm Ze zien er goed uit, maar ze hebben geen harde/stalen neus helaas..

@marie Tnx! Daar worden alleen schoenen besproken. Sta ik opzich ook nog wel voor open, maar de buitenkant is veelal van leer. Aangezien de hoeveelheid modder en koeienmest zou een rubberen buitenkant ideaal zijn en het liefst in laarzenvorm. Maar begin te denken dat die niet bestaan.

Die ik plaatste hebben wel een harde neus.
geen stalen neus, maar ze deuken niet zomaar in.
Lijken een beetje op muckboots, maar dan iets beter betaalbaar.