Toch nog een topic over licentiepunten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Toch nog een topic over licentiepunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 21:10

Hoi bokkers,

Ik heb nog een vraag mbt licentiepunten. Ik kan het niet op de site van de KNHS vinden en ook niet met de zoekmachine.

Ik heb de Orun niv 2 gedaan. Nou ga ik vrijdag naar een bijscholing, deze bevat 2 blokken. Voor ieder blok kan ik 1 licentiepunt behalen.
Nou is mijn vraag, hoeveel licentiepunten moet je halen om op de "lijst" te blijven staan van de KNHS? Ik dacht altijd 1, dus 1 bijscholing per jaar.
Iemand zei tegen mij dat ik 3 punten moest hebben, maar kan dit nergens terug vinden.

Wie weet dit? Want per 1 januari 2013 loopt het bij mij af, dus wil voor die tijd genoeg punten halen.

gr Chantal

Lielle

Re: Toch nog een topic over licentiepunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:44

3, en dat staat in het licentiereglement ergens.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 08:47

3 punten per 2 jaar.
Maar je diploma blijft gewoon geldig,het is alleen maar nodig voor vermelding van je naam en tel nr op de site vd KNHS.
Ik doe er namelijk zelf ook niet aan,bijscholing doe je voor jezelf.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 17:56

Dank jullie wel! Ben het idd mee eens dat je bijscholing voor jezelf doet, maar mocht ik daarmee ook mijn licentie behouden wil ik dat wel doen :)

Ik heb contact gehad met de KNHS en binnenkort gaat er een bericht uit dat alle instructeurs een jaar langer over hun licentiepunten mogen doen. Dit omdat de ene slaagt in januari en de ander pas in november bijvoorbeeld. Door een jaar langer de tijd te geven is het voor iedereen eerlijker gaf de KNHS aan. :)
Dus dat is wel fijn! Zeker omdat de bijscholingen vaak in Ermelo zijn.

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 12:33

Inmiddels hebben we de mail van de KNHS gehad dat de licentie tot eind 2013 geldig is.
Jammer alleen dat de KNHS de zaakjes niet op orde heeft en je op mijn knhs niet kunt zien hoeveel punten er tot nu to op de licentie geregistreerd staan.....