1e Wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pandola

1e Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 12:22

Hallo, ik heb met mijn paard een zomerseizoen in de UDR gereden als oefening voor haar om aan vanalles gewend te raken. Ze is 8 en vrij kijkerig daarmee. Nu heb ik haar door het seizoen van L naar M niveau geloodst dus nu lukken de wedstrijden dus prima. Nu is het zomerseizoen daar afgelopen en nu zou ik graag starten bij een vereniging in de vlp, en het winterseizoen starten. maar mag ik op eender welk niveau starten?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Dankjewel *\o/*

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 00:48

In het winterseizoen mag je sowieso starten waar je wilt en dat heeft een geen consequenties voor later.
Als je nu bvb start in de L en je wilt later toch terug naar de A kan dat nog.

Maar ik ben niet zo zeker hoe het zit in de zomer
Ik denk wel dat je kan kiezen waar je start, als je de nodige brevetten hebt
Ik ken in ieder geval iemand die in zijn eerste zomer VLP al meteen in de L startte, dus het is mogelijk

Donnieboy

Re: 1e Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:33

Winterseizoen mag je zo starten waar je wil ja dat maakt niet uit, van de zomer durf ik ook niet zeker te zeggen :s

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:53

In de zomer mag je de eerste wedstrijd ook starten wat je wil,maar eens gestart kan je niet meer terug!
Dus moest je meteen M starten in de zomer,en het blijkt toch te moeilijk mag je niet zakken naar de L,tenzij je 10 min punten haalt(=10 keer onder 49,9% rijden).