Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peerke_ schreef:had je wel de echte Imperial Riding laarzen besteld ?
Vroeger verkocht IR namelijk ook een deel Horka artikelen, en veel webshops hebben dus bij het merk staan IR, terwijl het eigenlijk Horka is..
Om het even makkelijk te houden

Onzin verhaal, ze staan binnenshuis maar ik heb geen poot om op te staan. Ik ben echt zo ontvreden, ze lopen trouwens wel lekker. Prima pasvorm, niet te breed niet te smal. Maar ja na vier keer dragen laarzen die er uitzien als een jaar oud, daar word je niet blij van. 
Peerke_ schreef:Die van IR zijn verkoopprijs 125 euro.. dus 134 is een beetje veel
Ik krijg ze volgende week ergens weer binnen en dan gaan ze in de aanbieding voor 100 euro
Kan je mij dan vertellen hoe de kuitmaat valt? Zijn die van IR net zo breed als de horka? Zag dat ze bij divoza dezelfde hebben, maar dan weer van mondoni. DIe kuitmaat ziet er goed uit. 
SuperSmurf schreef:RubyRed schreef:Bij ros paardensport hebben ze ze nog wel voor 89 euro, toevallig gisteren nog zien staan. Misschien sturen die ze ook op?
ik had ze daar besteld, maar daar leveren ze dus niet meer voor 89, maar voor 134. Hebben ze de site denk nog niet aangepast
SuperSmurf schreef:Nou.. graag!
vera_pino schreef:Ik heb ze gehad en het was echt pudding, nooit waterproof geweest en na 3 weken lag de zool eraf. De binnenvoering kapot etc. Enige wat ik er mee deed was dat waar ze voor bedoeld waren. Stalen mestten en paarden in de wei brengen en eruit halen. Weliswaar met wat modder op de regendagen maar daar moeten outdoorlaarzen tegen kunnen. Konden de laarzen die ik daarvoor had ook.
Ik raad je ze dus af, ze lopen ook enorm uit. En de service is slecht.
Beauford of iets zijn laarzen waar ik 5 jaar mee gedaan heb, crossen lopen, dagelijks veel stalwerk op een grote stal etc. Mijn moeder heeft ze ook al heel lang en zijn nog steeds waterproof en in zeer goede staat.
Nu heb ik outdoorlaarzen van Toggi zijn heel fijn, super service maar zou niet snel voor nog een nieuw paar gaan heb er al problemen mee en krijg dus nieuwe als er problemen mee zijn. Nu dus weer splinternieuwe sinds een maand.
Nu ben ik opzoek naar nieuwe Outdoor laarzen, maar niet van die belachelijk dure. Denk dat ik voor Ariats ga sparen, die zijn nog net onder de 200 euro.