Ik zou volgend jaar graag naar America willen. Ik denk aan Oregon, California of Nevada. Ik zou graag een paar weken op een ranch willen blijven, waar ik met paard kan rijden of zelfs kan werken met paarden. Heeft iemand hier ervaring mee? Alle tips zijn welkom. Ik heb natuurlijk gegoogled en kwam het een en ander tegen, maar het mooiste is als iemand real life ervaringen daarmee heeft.
Ik heb een half jaar in oregon gewoond, portland, en redelijk wat rondgekeken. Geen paardrijervaring daar maar de staat kan ik je in elk geval aanbevelen. Erg mooi en zomers heerlijk klimaat!
SantaCruz
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-12 17:57
Oh weet je hoe ik haar kan vinden? Heeft ze ook foto's geplaatst op bokt dat je weet?
Haat boktnaam is lifaya Zonder hoofdletter dus.. Dit is het topic over haar reis naar Amerika: [BEU] USA - Kansas, 3 maanden
SantaCruz
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-12 20:05
Ja ik heb even naar de topic gekeken. Ik heb nog geen mensen gevonden die bijvoorbeeld in Oregon, California of Nevada hebben gewerkt. Misschien reageert er nog iemand op bokt.
Het kan ook een ranch zijn waar paarden worden ingezet als therapie. Bijvoorbeeld Horse Counseling ofzo. Ik spreek de taal vloeiend, dus dat hoeft geen probleem te zijn.