Ik zit nog niet zo heel lang op Bokt en had een vraagje ; Ik ga in de herfstvakantie een strandrit maken bij manege Poelenburgh met 7 andere vriendinnen! Ik ben er nog nooit geweest maar aan reacties te zien in oude onderwerpen was het gewoon helemaal top! We zijn rond de 14/17 jaar (ik ben zelf 16 byna 17 en rij nu 9,5 jaar.)
Ik wilde graag weten welke pony's/paarden erg leuk zijn! Ik weet dat we niet zelf mogen kiezen, maar als ik eventueel de namen die worden genoemd in reacties tegenkom of herinner, dan weet ik in ieder geval welke ik wel en niet moet nemen, hetzelfde geld voor mijn vriendinnen! Twee ervan vinden het allemaal een beetje spannend dus ; welke zijn rustig en erg braaf (ze hoeven niet zozeer heel snel te zijn in rengalop). En voor de andere ; welke paarden zijn echt enorm snel maar lief?
Ik zou zelf graag een pony/paard (ik ben 1.60 en heb zelf een verzorgpony ; newforest. Dus rij niet veel op (grote) paarden, maar ik ben er niet bang voor!) willen die enorm snel is maar die goed te houden is en gewoon heel lief!
Op de site zaten er echt een paar hele leuk bij! Ik weet verder niet wat hun karakter is en of ze uberhaupt mee mogen/gaan met een strandrit en of ze heel groot of klein zijn ; Dilayla, Utopia, Ullister, Floris, Bobby, Charly, Odin en Dark Angel (jaa het zijn er een hoop haha, sorry!)
Hoor graag van jullie! Alvast bedankt! Liefs x