Was een spijkerrijbroek van BR met kunstlederen zitvlak, voor 45,-
Ik wilde al een tijdje zo'n broek dus was helemaal gelukkig!
Echter, na twee keer een half uurtje ermee gereden te hebben begonnen de stiksels van het kunstleder bij mijn kuiten los te laten.
Ben er 18 augustus mee terug gegaan, Ooteman zou de broek terug sturen naar BR ter reparatie.
Ze zouden mij bellen als hij weer terug was, maar voor de zekerheid moest ik na twee weken zelf nog even bellen.
Het kon immers zijn dat dit geen prioriteit had bij BR en Ooteman mij zelf dan ook zou vergeten te bellen.
Wel, dat gebeurde. Omdat ik een hekel heb aan bellen (
) heb ik eerst een mail gestuurd na 3 weken.Kreeg ik niks op terug, dus uiteindelijk 27 september pas naar Ooteman gebeld.
Ze hebben me in de wacht gezet, naar BR gebeld, en de broek zou de week daarna (afgelopen week) weer bij Ooteman bezorgd worden.
Ik zou weer gebeld worden door Ooteman.
Weer niks gehoord, dus gister maar weer zelf gebeld.
Weer in de wacht, hebben ze naar BR gebeld, maar de broek was niet meer te repareren (ehhh? Er was een stuk van hooguit 5 cm aan stiksels los gelaten, that's all).
Dus ik moest maar naar de winkel komen voor een nieuwe broek of een tegoedbon.
Ik was net heen, eerst een kwartier staan wachten voordat ik geholpen werd.
Ze waren met 4 medewerkers en er waren 3 klanten in de winkel
In elk geval: ik kon een tegoedbon krijgen. Erg leuk, maar ik wilde die rijbroek.
Dus heb gevraagd of ik niet gewoon mijn geld terug kon krijgen, immers heb ik niks aan een waardebon want daar kan ik nooit zo'n rijbroek voor halen (sowieso niet volgens de medewerker, omdat die broek een special edition was).
Nu gaan ze maandag weer voor me bellen om te kijken of er nog zo'n rijbroek is, dan word ik maandag gebeld.
Uhu, dat heb ik vaker gehoord, dus waarschijnlijk moet ik dinsdag weer zelf bellen.
Tussen neus en lippen door werd vermeld dat als er niet meer zo'n broek is dat "dan eventueel het geld teruggestort kan worden".
Ben ik nou zo'n zeikerd of is dit gewoon waardeloze service?
Het is inmiddels 7 weken geleden dat ik de broek terug bracht...
En kunnen ze het uberhaupt maken om te weigeren geld terug te geven?
Als ik hem nou toch niet mooi had gevonden o.i.d., dan vind ik een waardebon volledig terecht..
Maar ik heb verdorie gewoon een rijbroek gekocht die niet goed is..
Iemand ervaring met zulke situaties?
niet wachten op hun.
laat anders iemand anders voor je bellen die erg duidelijk is aan de telefoon.