Welke trailer vloer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoos

Welke trailer vloer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 17:43

In mijn trailer zit nu gewoon een betonplex antislip vloer, maar ik zou, om het geluid wat te dempen, er graag een rubberen vloer in willen.
Het liefst geen gietvloer. Welke rubberen matten kunnen hiervoor geschikt zijn? En het liefst zo goedkoop mogelijk, alles wat ik op internet vind is echt belachelijk duur haha

2misty2

Re: Welke trailer vloer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:45

Neem eens contact op met bedrijven die trailers nakijken/maken. Misschien hebben ze tweedehands matten liggen. Ik heb dat ook gedaan. Prima mat!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 18:01

Ga ik doen! Bedankt voor je tip!
Wat was jij toen voor je mat kwijt?

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:47

Sjoos schreef:
In mijn trailer zit nu gewoon een betonplex antislip vloer, maar ik zou, om het geluid wat te dempen, er graag een rubberen vloer in willen.
Het liefst geen gietvloer. Welke rubberen matten kunnen hiervoor geschikt zijn? En het liefst zo goedkoop mogelijk, alles wat ik op internet vind is echt belachelijk duur haha

Deze vraag is vaker voorbijgekomen ;) wij blijven adviseren een rubber mat, met hamerslag bovenkant ( voor het uitglijden van de paarden) van minimaal 8 mm dik, liefst 10mm ( die verkopen wij) en die versterkt is in de kern :o . deze mat verlijmt op je vloer en daarna goed rondom afgekit met de juiste kit, dus ammoniakbestendig ;)
rest mij de vraag aan jou TS deze matten zijn inderdaad niet goedkoop, maar waarom zou je voor een goedkoper( misschien dunner) produkt gaan als uiteindelijk blijkt dat dat je vloer ( die veel duurder is) niet volledig beschermt en je straks alles weer moet vernieuwen??
Je mag me pben voor een prijsopgave, het rubber wat wij in de trailers van onze klanten monteren, verkopen we ook los met de juiste kit ;)

Trouwens wel wijs dat je voor een toplaag over je houten vloer gaat, niet alleen voor het dempen van geluid, maar ook voor het behoud van je hout ;)

Als je nog vragen hebt, mail gerust, we helpen graag :)

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 22:44

Ik wil het niet te duur maken omdat ik jaren zonder rubberen mat heb gedaan en de vloer is helemaal oke, ik wil er nu een rubberen mat in vooral voor het geluid. En dan vind ik honderden euro's voor een mat toch echt teveel.
Zou je mij de prijs van een mat voor een anderhalf paards trailer (wesco) kunnen pb-en?

geka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:08

Welke breedte heeft de trailer ? wij hebben de goede rubberen matten vanaf 130/150/170/200cm breed en 3 meter lang en met nylon inlage en doekindruk aan de onderkant en 1 cm dik

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:53

Sjoos schreef:
Ik wil het niet te duur maken omdat ik jaren zonder rubberen mat heb gedaan en de vloer is helemaal oke, ik wil er nu een rubberen mat in vooral voor het geluid. En dan vind ik honderden euro's voor een mat toch echt teveel.
Zou je mij de prijs van een mat voor een anderhalf paards trailer (wesco) kunnen pb-en?

Doe ik ;)

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:34

Sjoos schreef:
Ga ik doen! Bedankt voor je tip!
Wat was jij toen voor je mat kwijt?

Ik heb 70 euro betaald voor de mat. ( weet niet helemaal zeker of dit ook incl een mat voor de klep was of dat ik die nog apart had gekocht ) Ik heb mijn trailer vorige maand laten keuren en weg gedaan voor onderhoud. Had nog een stukje mat nodig en deze man had nog een hele liggen en deed er niks mee. Dus misschien heb je geluk dat bij jouw in de buurt ook zoiets is :)

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 19:37

Ik heb zelf ook zo'n rubberenplaat
Bevalt uitstekend.
niet glad en makkelijk schoon te maken!