Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjoos schreef:In mijn trailer zit nu gewoon een betonplex antislip vloer, maar ik zou, om het geluid wat te dempen, er graag een rubberen vloer in willen.
Het liefst geen gietvloer. Welke rubberen matten kunnen hiervoor geschikt zijn? En het liefst zo goedkoop mogelijk, alles wat ik op internet vind is echt belachelijk duur haha
wij blijven adviseren een rubber mat, met hamerslag bovenkant ( voor het uitglijden van de paarden) van minimaal 8 mm dik, liefst 10mm ( die verkopen wij) en die versterkt is in de kern
. deze mat verlijmt op je vloer en daarna goed rondom afgekit met de juiste kit, dus ammoniakbestendig
Sjoos schreef:Ik wil het niet te duur maken omdat ik jaren zonder rubberen mat heb gedaan en de vloer is helemaal oke, ik wil er nu een rubberen mat in vooral voor het geluid. En dan vind ik honderden euro's voor een mat toch echt teveel.
Zou je mij de prijs van een mat voor een anderhalf paards trailer (wesco) kunnen pb-en?
Sjoos schreef:Ga ik doen! Bedankt voor je tip!
Wat was jij toen voor je mat kwijt?