KWPN Bomber

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rOcky_lofz

KWPN Bomber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 16:47

dressuur01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 12:59

Hey,

Ik heb deze jas ook besteld via Divoza onlangs en was ook aan het twijfelen aan de maat en dergelijke.
Maar heb blijkbaar goed gegokt.
Toevallig was ik dit weekend op een opendeurdag in Zangersheide waar er een stand was van KWPN.
Hier hing dezelfde jas als op de site (KWPN bomber). Deze zijn zeer warm voor in de winter. Heb het ook van andere gebruikers vernomen. Ze zijn gevoerd met oranje fleece stof. Normaal gezien heb ik van kleding maat een S. Voor deze jas heb ik een XS besteld. Zoals de meeste rijjassen vallen deze groter uit in hun maten. Op de site van Divoza zijn wel niet alle maten meer beschikbaar op het moment maar er komt binnen enkele weken terug een levering binnen.

Andere plaatsen waar je deze kan bestellen weet ik ook niet direct.

Hopelijk ben je hiermee geholpen ;)

rOcky_lofz

Re: KWPN Bomber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 20:52

Dus 1 maatje kleiner bestellen ?
Wel fijn dat ze lekker dik zijn :)
bedankt voor je berichtje

dressuur01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:09

Voor mij zat 1 maat kleiner alleszins goed maar het hangt er ook van af hoe je je jas graag draagt hé. Liever los model of goed vast. Je kan trouwens toch steeds wisselen indien de maat dan toch niet goed zou zijn. groetjes

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:13

Ik was laatst bij Hyporama in St Willebrord en daar hingen enkele dingen van kwpn. Heb er een vest uit de uitverkoop. Heb daar een s van terwijl ik normaal van vesten een l draag.
Ik lees even mee wil zelf graag ook een bomber van hun maar weet niet welke maat.
Terug sturen kan maar op deze manier blijf je helaas wel verzendkosten krijgen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:14

Ik heb er zelf ook 1, een bruine. Vind het hele fijne jassen, lekker warm alhoewel ik ze ietwat kort vind. Het zijn trouwens unisex modellen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:17

ik heb er ook 1, inderdaad erg warm en vallen groot uit! ik heb een s terwijl ik normaal een m heb (zodat ik er ook nog een trui onder kan doen enzo :P

heerlijk ding

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:18

Een bruine ? Zijn er meer kleuren dan ?

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:21

Die vesten van hun zijn ook een aanrader trouwens. Zijn een soort van jassen .
Mooie fleece aan de buitenkant en aan de binnenkant zijn ze gevoerd . Weet niet waarmee maar ze zitten erg fijn . Ik had er 1 laatst voor helft van de prijs.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 10:07

Bedankt voor jullie berichten :)
ze vallen inderdaad groter uit..
hoe zit het met de waterdichtheid ? zijn ze helemaal waterdicht of komt er alsnog iets water doorheen ?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 10:16

Ze vallen idd groter uit omdat het unisex modellen zijn, en ja er bestaan ook bruine jassen van. Ik heb die van mij overgenomen van een stalgenoot dus ik denk dat die wel een keer gewassen is maar hij is niet meer waterdicht daardoor. Heb het toen met een spray gedaan maar dat werkte niet zo heel goed. Koop wel een keer dat spul wat je in de wasmachine moet doen om het waterdicht te maken.