Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shirley schreef:

Horseware schreef:Uit welke lijn van Horseware heb je de deken die niet sterk genoeg was? Amigo, Rhino of Rambo?
Dat monster van mij laat wel zien hoe!__Marloes schreef:Horseware schreef:Uit welke lijn van Horseware heb je de deken die niet sterk genoeg was? Amigo, Rhino of Rambo?
Rhino. Hij had in een paar weken een scheur bij mijn pony gehapt, en die houd er totaal niet van als er paarden aan haar deken zitten... De amigo is 1 keer happen en hangen en die heeft hij al kapot dus dat word m sowieso niet.
__Marloes schreef:Horseware schreef:Uit welke lijn van Horseware heb je de deken die niet sterk genoeg was? Amigo, Rhino of Rambo?
Rhino. Hij had in een paar weken een scheur bij mijn pony gehapt, en die houd er totaal niet van als er paarden aan haar deken zitten... De amigo is 1 keer happen en hangen en die heeft hij al kapot dus dat word m sowieso niet.
Als hij deze kapot krijgt komt er de Rambo Optimo en ben ik het zat.
Heb trouwens vd week een br jos lansink gekocht. Deze had geweldig stevige gespen! Die krijgt hij als het heel koud is op. Heb me ook opgegeven om dat bucas deken te testen!
Horseware schreef:__Marloes schreef:Rhino. Hij had in een paar weken een scheur bij mijn pony gehapt, en die houd er totaal niet van als er paarden aan haar deken zitten... De amigo is 1 keer happen en hangen en die heeft hij al kapot dus dat word m sowieso niet.
Als hij deze kapot krijgt komt er de Rambo Optimo en ben ik het zat.
Heb trouwens vd week een br jos lansink gekocht. Deze had geweldig stevige gespen! Die krijgt hij als het heel koud is op. Heb me ook opgegeven om dat bucas deken te testen!
Oke, de Rhino is idd niet geschikt voor sloperds; Amigo al helemaal niet. Een Rhino kan wel wat hebben, maar ergens houdt het op. Rambo dekens van Horseware zijn vele malen sterker, want gemaakt van ballistic nylon. Hetzelfde geldt voor de Smartex en Power range van Bucas. Ook beide van ballistic nylon.
Ik zou je dan ook echt aanraden een deken van ballistic nylon te nemen, of idd een new zealand deken, die zijn ook erg sterk (maar ook vaak erg zwaar, voor je paard minder comfortabel en kan schuurplekken geven).
Mocht je voor een Rambo gaan, zou ik persoonlijk voor een echte sloper geen Optimo nemen ivm de split. Een deken die uit 1 geheel bestaat is toch altijd sterker.
Mocht je een Bucas overwegen: wij hebben al onze Bucas dekens nu in de aanbieding, met op alle dekens minimaal 25% of meer korting.
Succes!
hij kan zich ook uuuren vermaken met zijn bal en dekens bij andere paarden (die staartflap is zo leuk want dat beweegt. zo heeft geen enkel deken van mijn pony meer een staartflap) maar een deken bij zichzelf is weer een nieuwe uitdaging he... Citaat:Welk type rambo zou je me anders wel aanraden dan? Even als bucas? Bij mijn paard is oa dus het probleem dat hij graag in alles wat los maar helaas ook vast zit. Hij vind het heel leuk om met alles zo een beetje rond te lopen, vooral als het geluid maakt en hij ermee kan gooien... Bij bucas zit die flap over de borstsluitingen zeker ook met klitteband vast? Ik ben "bang" dat hij het spelletje dan door krijgt, hapt hij in zijn borst dan krijgt hij een leuk geluidje als hij het lostrekt dus gaat hij ermee spelen en heeft hij het zo kapot...
Paarden hij kan zich ook uuuren vermaken met zijn bal en dekens bij andere paarden (die staartflap is zo leuk want dat beweegt. zo heeft geen enkel deken van mijn pony meer een staartflap) maar een deken bij zichzelf is weer een nieuwe uitdaging he...