Bijscholing Z-ZZL Ermelo 1 oktober

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Bijscholing Z-ZZL Ermelo 1 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 08:52

Wie is er gisteravond geweest? :)
Bokt werd nog genoemd, wel 2 x! :D
Bijscholing werd gegeven door Wim Ernes met begeleiding van ene Martin. Geen idee wie het was, ik kende hem verder niet. Hij was wel degene die Bokt 2 x noemde dus blijkbaar is hij hier bekend. :D

Was op zich wel leuk en altijd wel gezellig want je ziet veel (oude) bekenden. Leuke paarden gehad, met name de laatste was heel apart. Een vos gereden door Diederik van Silfhout. Men wat een dier zeg, groot talent. Die zie je helaas zelden zo in je ring.

Verder was de opzet nu iets anders dan vorige keer. Vorige keer moest je je vrijwillig melden en dan mocht je in de ring komen met 5 personen ongeveer en moest je bordjes omhoog houden. Nu werden er namen omgeroepen en moest je dus verplicht komen. }> Goede zaak vind ik.
Verder blijf ik van mening dat als je het niet ziet, je het na een bijscholing nog niet ziet. Ik ben nog steeds voor eens in de 5 jaar herexamen en de missers eruit vissen. :)

Maar goed, hier iemand nog geweest?

EllyC

Re: Bijscholing Z-ZZL Ermelo 1 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:35

Ben al in het voorjaar geweest. Was toen kleine groep en dat maakte bijscholing wel fijner.

Ben wel benieuwd in welk verband bokt genoemd werd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 09:48

jury schreef:
Ben al in het voorjaar geweest. Was toen kleine groep en dat maakte bijscholing wel fijner.

Ben wel benieuwd in welk verband bokt genoemd werd.

Oh dat als er iets was voorgevallen of wat was gezegd op de bijscholing, dat dit dan vast wel op Bokt zou komen te staan.
Nou dat blijkt.... :D

WestBest

Re: Bijscholing Z-ZZL Ermelo 1 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 12:19

:D

Was in het voorjaar geweest en wilde gister weer, maar zat tot erg laat op mijn werk :\

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 22:22

Ik was er ook gisteren, vond het een fijn opgezette avond, vlot verloop en prima commentaar van Wim Ernes :j en die 6 jarige van Diederik is inderdaad een talent he :~ wat ging dat dier al zitten!
Martin van den Brink is medewerker bij de KNHS en was er in het voorjaar ook al bij, hij praat alles lekker vlot aan elkaar +:)+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 08:47

Ah oke, ik kende hem niet. :)
Ja hij was wel grappig.

Wim Ernes is natuurlijk een hele kundige man. :j

Bij dat eerste vosje twijfelde ik zelf toch erg aan de zuiverheid in de verzamelde stap. Ik had daar denk ik toch die 5 gegeven. Uitgestrekte stap had wel een 7 geweest en dat had ik voor stap totaal op een 6 uitgekomen. Maar voor de verzamelde stap alleen toch die 5, vond hem echt niet zuiver.