Petri's Perfect welke maat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Petri's Perfect welke maat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 15:50

Wat zal ik doen... Let op...

Of kuitmaat goed, lengtemaat één maat te laag en voetmaat één maat te groot (met zooltje zat het goed)

Of kuitmaat één maat te groot, lengtemaat goed (zit nu pijnlijk in knieholte...) en voetmaat goed.

Ik kan ze niet in de juiste maat bestellen, het is een opruiming, en ze kosten nu rond de 100 euro. Het inlopen maak ik me niet zo'n zorgen over, het leer van de schoen zat al best lekker alleen in de knieholte zat het niet zo lekker als ik ging zitten... Ik doe veel aan krachttraining dus mijn benen "groeien" nog weleens een beetje en dan nemen ze weer een tikkeltje af als ik minder tijd heb om te trainen dus het is geen ramp als het een beetje los zit.

Lopen ze erg uit (de verkoopster wist het niet zeker want ze verkocht die laarzen niet in hun filliaal) hoeveel zakken ze in... kortom wat moet ik doen en moet ik ze uberhaupt kopen??

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:26

Ik heb nog even wat afgespeurd maar je kunt de schacht laten verkleinen, ik denk dat ik dat laat doen. Heeft iemand enig idee wat een goed adres is daarvoor of kan Petri dat zelf doen en hoelang duurt dat?

Fleurrr_

Re: Petri's Perfect welke maat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:29

Ik zou Kuitmaat 1 maat te groot nemen. Kan je er nog een dikke rijbroek met dikke sokken in aan doen :)
Je kan met inlopen er altijd een hakje in leggen.
Succes!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:30

Ik volg, waar heb je ze in de aanbieding gezien?

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:38

Ik zou mijn volgende laarzen sowieso 1 kuitmaat te groot kopen. Nu heb ik ze precies-pas gekocht, met als gevolg: laarzen zakten in en nu krijg ik de rits nauwelijks meer dicht! :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:40

_Bianca schreef:
Ik zou mijn volgende laarzen sowieso 1 kuitmaat te groot kopen. Nu heb ik ze precies-pas gekocht, met als gevolg: laarzen zakten in en nu krijg ik de rits nauwelijks meer dicht! :+

Laarzen op de kop wegzetten wil wel eens helpen tegen verzakken :) Maar daar ben je nu eigenlijk al te laat mee

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:44

Bedankt voor jullie tips!! Ik ga voor de juiste voetmaat, kuitmaat één te groot en de goede lengte...

Hij is toch goed als de laars in je knieholte komt? En dus met knielen of hurken pijnlijk in je knieholte prikt... :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:46

Ze zakken nog in, dus het klopt dat je laars in het begin in je knieholte prikt bij het knielen. :j

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 16:47

Donkerblauw schreef:
Ze zakken nog in, dus het klopt dat je laars in het begin in je knieholte prikt bij het knielen. :j

Lekker... ;-)

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:58

Waar ga je ze kopen?

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:02

Idd dat ze in het begin in je knieholte's prikken had ik ook, na een tijdje dragen zijn ze zo danig in gezakt dat ze goed zaten, ik zou voor optie 1 kiezen en dan met zooltje als het innemen heel duur word