Ik ben opzoek naar een fjord grootte d kleine e pony, de fjord haar bouw was erg dun. Ze is eerst naar zoetermeer gegaan, naar manege zilverster, daar heette ze Joukje. Na een week was ze alweer doorverkocht maar ik weet niet waarheen. Naam: Babs / Joukje Ras: Fjord Leeftijd: 5 jaar Heeft bijna geen manen door zomer ecxeem. Als uw weet waar ze is wilt uw dan alstubliefd reageren. Groetjes
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-09-12 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt
hey ik rij zelf op balijmanege en zat als eerst op joukje (babs) echt een super leuk paard rijd ook echt lekker. we hadden er toen 2 piet nu pietertje minder leuk. toen is joukje weggegaan naar zilverster (minder leuk) volgens mij staat ze daar nu gewoon hoor. mis haar xx
staat jimmy nog bij jullie op dolfing? die stond eerst ook bij ons en joukje staat gwn nog op zilverster
LoTjEeExXx_
Geplaatst: 30-11-12 17:22
Hooii, Ja Jimmy stond eerst ook op de Balij en is toen weggegaan... Hiervoor terug kwamen Joukje (babs) en Pietertje (Piet). Joukje is naar de zilverster gegaan en staat daar (voor zover ik weet) nog steeds. Pietertje is nu wel veel braver geworden! Ik zal kijken of ik nog een paar foto's van Joukje heb liggen!