Goed adres voor trektocht Marokko

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niekje51

Goed adres voor trektocht Marokko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 21:44

Wij gaan ieder jaar met een groep paardenvriendinnen een paardenreis maken. We willen ieder jaar in een nieuw land en op een nieuw ras rijden en voor deze vierde reis hebben we Marokko uitgekozen.

Wie heeft ervaringen daar en kan ons een adres aanbevelen? Ik kan me van heel lang geleden een artikel in de Bit herinneren van een Nederlandse dame die daar een trektocht bedrijf was begonnen, maar na intensief googlen nog steeds niets... Ik heb al iets gevonden, maar wil graag vergelijkingsmateriaal, het liefst zou ik een NL gids hebben en die heb ik nog niet gevonden.

Dit jaar hebben we gekozen voor de periode september 2013 (er worden wat veulens verwacht in het voorjaar, dus dat heeft voorang he :D) en we zijn met 10 dames. Allemaal ruim voldoende rijervaring. We willen in een exclusieve groep, zodat we zeker weten met wie we rijden. We willen 4 tot 6 dgn rijden. Uiteraard een budget, maar dat is nog niet helemaal vastgesteld. We hebben nog even om te sparen :o

Alvast bedankt!