Hallo,
Ik ben op zoek naar een witte merrie shetlander. Zij heet Fleurtje van de Onderweg (staat op haar paspoort). Ik heb haar een aantal jaar geleden verkocht aan iemand in Eindhoven. Ik heb begrepen dat ze daarna (augustus 2010) verkocht is aan mensen in Hedel.
Mijn dochter heeft Fleurtje gekregen toen zij 2 werd. Fleurtje was toen nog een veulen. We hebben haar verkocht omdat mijn dochter toen echt wilde gaan rijden en Fleurtje daar te klein voor was. Mijn dochter zou heeeeel graag een keer bij Fleurtje willen gaan kijken. Zij heeft dat hoofdstuk (ze is nu bijna 9) nog steeds niet afgesloten en is er soms ook nog verdrietig van.
Is Fleurtje bij jullie of weten jullie waar Fleurtje is. Laat het mij dan aub weten. Mijn mailadres is debbyvanandel@versatel.nl. Je maakt er mijn dochter heel gelukkig mee.
We willen haar niet terug dus wees daar niet bang voor. We willen alleen weten waar ze is en haar eventueel een keer opzoeken. Alvast superbedankt.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-09-12 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd