Trektochten in buitenland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Myour

Trektochten in buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-12 15:25

Ja ik weet dat er genoeg topics over zijn, maar heb me al suf gezocht en nog niet dé vakantie gevonden.
Voor volgend jaar wil ik inspiratie opdoen om een gave trailride te maken in mooie natuur. Het land maakt in principe niet zoveel uit maar de voorkeur ligt wel bij een land waar je normaal gesproken niet zo snel naartoe gaat en waar het weer doorgaans wel beetje meezit.
Wel wil ik graag rechtstreeks kunnen boeken en niet via een reisorganisatie. Ben benieuwd of er bokkers zijn die een mooie ervaringen en/of ideeën hebben :) budget is overigens ruim dus de prijs maakt in principe niet zoveel uit.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 18:17

Het valt niet echt onder de noemer 'een land waar je normaal gesproken niet zo snel naartoe gaat', maar wil het toch graag met je delen: heb zelf goede ervaringen bij Erica en Edwin van Domaine Equestre Centaure in frankrijk (http://www.paardrijvakantie.com). Ben daar nu twee keer geweest en twee keer een supergave vakantie gehad. De natuur is prachtig, de paarden zijn super en erica en edwin zijn echt onwijs aardig!
Voor mijn ervaring van afgelopen vakantie kan je in het topic van mijn onderschrift kijken!

12466

Re: Trektochten in buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:44

zweden is ook fantatisch

Maghreb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 00:17

Helaas heb ik niet de links bij de hand ... maar de volgende ervaringen lijken mij wel heel speciaal (en ik weet zeker dat ze bestaan):
In Zuid-Afrika of Kenia: een safari te paard
Jordanië: trektocht door de woestijn
IJsland: trektocht door het ruige landschap van IJsland op IJslanders.
Of, als je budget echt heel ruim is, een trektocht in Nieuw-Zeeland?

Liesbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:24

Hello!

Ik ben helemaal verliefd geworden op Portugal, hoewel dat nu wel niet meteen zo speciaal is. Ik werkte daar op een center waar ze ruitervakanties organiseren, maar ben er intussen ook als klant geweest!
Ik heb eerder in Roemenië gewerkt, da's misschien wat minder voordehandliggend en echt prachtig paardrijgebied. Ik zou aanraden wel met een organisatie te gaan. Die organisaties overleggen onderling waardoor je toch een zekere standaard krijgt wat jou als klant meer zekerheid geeft, o.a. over kwaliteit en verzorging paarden, eten, accomodatie, ...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:26

Scandinavië is geweldig mooi :j

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 14:33

Bedankt nog voor de suggesties maar omdat ik naar een andere stalling ga die prijziger is gaat deze reis volgend jaar niet door. Toch bedankt voor het meedenken!

HelloHallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:49

/3 Hongarije is ook een prachtig land om paard te rijden. Bij ons kan je heerlijk paardrijden en eventueel worden de aantal uren van rijden naar de wens van de ruiter aangepast. In de zomer maanden moet er wel rekening gehouden worden dat het in de middag ruim 35 C kan zijn en dat er dan alleen 's ochtends gereden kan worden om de paarden te sparen. Je rijdt dwars door de natuur, weg van de gebaande paden enz. En Hongarije biedt voor de kleine beurs toch leuke vakantie mogelijkheden. HelloHalloPark Hongarije heeft ook low budget paardrijvakantie. :j

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:51

Pb Countrygirl hier op Bokt eens. :)

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:26

Ik ben jaren geleden naar Ierland geweest. Geweldig gehad bij de Killerney Riding Stables. Link staat in mijn profiel.