Wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katje_

Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 07:16

Ik wil binnenkort met mijn paard starten, maar ben zelf nog onervaren met wedstrijden. Ik moet ook nog een tenue aanschaffen en vroeg me af wat jullie aanhebben en wat chique is? Mijn paard is helemaal zwart met een wit colletje. Heb een zwart zadel en hoofdstel. Ook vraag ik me af wat jullie vinden dat mooier is, een hengstenvlecht (strak op de kam gevlochten) of knotjes? En hebben jullie nog tips voor mijn eerste wedstrijd? Heb wle eens een onderlinge gereden op de manege maar niet met dit paard.
Alvast bedankt. (En eh, als je een foto wil toevoegen dat kan alleen op de computer niet?)

Regendans

Re: Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 07:21

wat voor paard is het? een fries of 'gewoone' een kwpn-er,

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 08:59

Bij een rijpaard vind knotjes/roosjes veel mooier, alleen bij een Fries of Haflinger of ... is een hengstenvlecht vaak weer mooier.

Eerlijk gezegd zijn er maar twee kleuren die ik vaak echt mooi vind, zwart wit met zwart tuig en bruin wit/beige/creme met bruin tuig. Al vind ik een blauw of grijs jasje vaak ook nog wel mooi en andere uitzonderingen daar gelaten.

Silpanzano94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:28

Ja ik vind het ook mooier om bij een rijpaard knotjes te doen...
Zelf heb ik een grijs jasje.. Wel op een bruin paard maar ik vind grijs, net als zwart ook chicke.
Maar je moet natuurlijk ook zelf op je gevoel afgaan wat jij nou mooi vind. ;)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:38