wie heeft ervaring met de volgende dingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

wie heeft ervaring met de volgende dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:28

_Marinke_

Re: wie heeft ervaring met de volgende dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 00:54

De jas geen ervaring mee, die tas heb ik nog van vorig jaar de wintercollectie en ik vind hem heel erg makkelijk!! Er kan zeker wel veel in. Cap, halster en wat borstels kan zeker weten. Kun je er ook nog wel het e.e.a. aan extra dingetjes in kwijt, heeft veel handige vakjes ook wel trouwens. :)

Gebruik hem zelf ook nog wel voor andere dingen trouwens, dagje shoppen op bv. Horse Event is die ook ideaal voor. :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 00:57

Ik heb zelf een jas die erop lijkt ook van Equi-theme. Jammer dat er verder geen product info bij staat, anders had ik met zekerheid kunnen zeggen dat het precies dezelfde soort jas is.

Bij die van mij zijn de naden getaped waardoor hij windvrij is, dus heerlijk warm, maar ook weer niet te warm. Ik kan hem nu al aan en ook met -20 blijf ik ook warm.

Om precies te zijn, ik heb deze:

Afbeelding

lonniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 14:05

ik vind hem te koud!

Kyralicious_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:33

Ik heb volgens mij precies dezelfde jas gehad, maar heb hem niet meer omdat hij helemaal geen warmte gaf.
Persoonlijk had ik het er zelf koud in, maar ik ben dan ook echt een koukleum!
Het is meer een jas voor in de herfst, die wel fijn is als het regent, maar warm is hij absoluut niet!