De titel zegt het al.. Al 2 jaar op een rij verkoopt een vriendelijke dame Amigo dekens, allerlei soorten en voor een zeer nette prijs. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar krijg alleen maar ervaringen te lezen over de dekens en niet betreffende bokster.
Meen mij te herinneren dat ze uit Assen komt en plaatste altijd heel keurig in haar topic allemaal foto's van de dekens.
Oh dat klinkt me bekend in de oren, thanks..nee heb dr dit jaar ook niet voorbij zien komen nog en gezien t slechte weer weer begint, dacht ik, ik mail dr zelf wel even haha..maarja, dan moest ik wel dr naam hebben he
AaronYve
Geplaatst: 24-09-12 15:36
Is josie dan de bokt naam? Bokker Horseware verkoopt ze ook.
JosjeBe hier op Bokt bestelde dekens van Horseware, Weatherbeeta en Bucas in UK.
Aranel
Geplaatst: 29-09-12 18:45
Weet niet of het in de buurt is, maar Epplejeck verkoopt ook Amigo dekens en ze hebben nu geen BTW op alles, dus 20% korting. Heb er vandaag ook een Amigo deken gekocht
Ej, late levering, maar wel erg keurig met mailen dat er wachttijd is etc..althans, in mijn geval
Josie is de goedkoopste momenteel en eerlijk is eerlijk, we hebben een hele bups paarden staan die helaas net dit jaar allemaal van wat nieuws moeten voorzien..dus bij Josie loopt de bestelling nu.. Excuus voor de anderen verkopers, maar tis even niet anders
Voor een volgende zoektocht naar Amigo dekens: als je googlet op De groene hoeven vind je alvast een prijsoverzicht en vergelijk van waterdichte dekens van de grootste online Ruitershops. Dat scheelt alvast wat gesurf