Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IndianLady schreef:Quadenoord, Renkum, kan je ook vragen. De camping is zonder voorzieningen, staat volgens mij wel een toiletgebouwtje. Je paard staat dan in de vakantiewei.
Verder is er 'onder' de Ginkelse Hei niet echt veel. De paddock die Waratje van de Panoramahoeve bedoeld is echt voor eventjes, dus tijdens het eten. Niet voor een paar dagen.
Waratje schreef:IndianLady schreef:Quadenoord, Renkum, kan je ook vragen. De camping is zonder voorzieningen, staat volgens mij wel een toiletgebouwtje. Je paard staat dan in de vakantiewei.
Verder is er 'onder' de Ginkelse Hei niet echt veel. De paddock die Waratje van de Panoramahoeve bedoeld is echt voor eventjes, dus tijdens het eten. Niet voor een paar dagen.
Nee, die paddock die ik bedoel is niet die van Panoramahoeve, maar bij een vakantiehuisje voor 2 personen daar vlakbij. Indien gewenst kan ik wel opgraven wat naam en telefoonnummer van die mensen is (via pb).