z veluwe/heuvelrug grote box 5x5m en weidegang gez vakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

z veluwe/heuvelrug grote box 5x5m en weidegang gez vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 17:34

Ik wil in het voorjaar met de knollies op vakantie gaan zuid veluwe/heuvelrug maar loonse/drunense duinen is ook een optie; eigenlijk alles wat uit bos en zandpaden bestaat maar toch 1.5uur van A'werpen af is.

Ivm 1 paard van mij van 1.84cm die kampioen is in zichzelf vastrollen zoek ik accomodatie die grote boxen heeft (minimaal 5x5m) de andere kunnen in de standaard 3x3m Ook zou ik ze graag een paar uur in de wei willen doen (die dus veilig afgezet moet zijn) en wellicht neem ik de mini's ook mee dus moet de wei ook geschikt zijn voor de kleine houdini's. Ik zou dus waarschijnlijk 4 paarden meenemen, 2 grote en 2 kleine

Verder wil ik absoluut zelf ook op het terrein waar de paarden zijn slapen...maar niet in een tentje :D blokhut, caravan, appartement, allemaal goed maar kramperen is niets voor mij :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:48

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 17:58

thanks ! zal ze morgen even bellen!

Iedereen zet op de site "ruime stallen" en dan bel je hebben ze niets groters dan 3.5x3.5 m ;) dat ga ik haar of mezelf niet aandoen, dan kan ik beter de box er tegenover voor mezelf huren :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:33

Mist schreef:
thanks ! zal ze morgen even bellen!

Iedereen zet op de site "ruime stallen" en dan bel je hebben ze niets groters dan 3.5x3.5 m ;) dat ga ik haar of mezelf niet aandoen, dan kan ik beter de box er tegenover voor mezelf huren :D

Of je laat ze gewoon buiten staan. Ze hadden daar mooie paddocks voor, ik neem aan dat die er nog steeds wel zijn.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 18:59

buiten laten is geen optie! ik heb watjes :D en het grootste watje is al 23 jaar gewend om snachts op stal te staan (wel met uitloop)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:35

Hmmmm, de Kleine Pol in Otterlo (www.dekleinepol.nl) heeft een soort loopstal, volgens mij min of meer de maat van 2 boxen naast elkaar. Simpel onderdak, maar wel heel goed. Paddocks en weidegang (niet onbeperkt) hebben ze ook.
Wat luxere optie (understatement) zou de Herberg in Otterlo (www.herberginotterlo.nl) kunnen zijn. Luxe B&B met diverse mogelijkheden voor paarden.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 20:18

Kleinschalige luxe ben ik voor :j ben al ruim 15jr niet meer op vakantie geweest dus het mag perfect zijn met het bijbehorende prijskaartje ;) dat interesseert me veel minder.

2011 was een rampjaar, 1 van mijn lieve merries verloren na 27 jaar samen, en een van mijn andere merries die ik ook al 23 jaar heb nu na een jaar from hell and back door het oog van de naald gekropen...we gaan nu genieten +:)+

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:51

Dan zou ik gewoon eens contact opnemen met De Herberg en bespreek je wensen. Mijn indruk was dat er aardig wat mogelijk was, mits uiteraard in redelijkheid.

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 22:02