hallo weet iemand waar ik roze rijlaarzen kan vinden? het liefst onder de 400 euro in maat 39 voor een iets bredere kuit (heb iets groeter dan normaal maar niet super anders hoor!)
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Deby bedoel je ja die kunnen ook want die softjumpers met swarovski hebben ze in alle soorten en maten maar in t roze heb ik ze nog niet in een webshop of winkel gezien helaas
TS lekker, als zei dat nou leuk vind, kan jou dat nou schelen. AL gaat ze met groene stippen op der paard. Denk niet dat het iets zal veranderen in der rijden.
Ikzelf persoonlijk, vind roze laarzen echt verschrikkelijk. Maar ben zo lief geweest om toch even te zoeken. Ikzelf woon vlakbij de winkel en weet dat ze goede kwaliteit hebben.
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 24-09-12 12:36
x_lotte schreef:
koop ze gewoon niet, alsjeblieft
Nou, flauwe opmerking. Moet ze toch lekker zelf weten. Jij hoeft er toch niet mee te lopen. TS ik vind roze laarzen ook gaaf hoor!
de niro vast ook wel, instapprijs is/was wel 399 Euro
CoRiNa1983
Geplaatst: 24-09-12 12:41
00peetje00 schreef:
Meschien lipica?
ja bij lipica hebben ze roze leer en kunnen ze dus ook roze laarzen maken, en het goedkooopste model zonder opties is volgens mij rond de €220/225? maar er zijn ook duurdere modellen en er zijn veel opties mogelijk waar je de laars ook weer duurder mee maakt, maar ze zijn wel op maat gemaakt voor die prijs.
Rinske
Geplaatst: 26-09-12 18:53
Bij Lipica inderdaad . Kun je ze helemaal op maat en naar wens laten maken . Mocht je subtieler roze willen, of een andere knalkleur erbij, kan allemaal . Of natuurlijk helemaal roze, allemaal geen probleem.
Het lijkt mij wel grappig om te zien, maar ik zou er zelf niet mee gaan rijden om eerlijk te zijn. De zoektocht naar mijn aanstaande paar doet nu al zeer aan mijn portemonnee
Dankjulliewel allemaal.Ik ga ze vragen met kerst maar ik bedoel knalroze (geen neon!) het liefst met swarovski maar het moet ook wel mooi zijn voor in de les!
@Lotte dit vind ik echt een domme reactie,laat anderen gwn in hun waarde wil je...
Rennie89
Geplaatst: 28-09-12 19:51
My god... Roze haha. Maar als het e smak is vooral doen Maar tof dat je zoiets voor kerst m'n vragen, wij hielden het bij boeken van €20- lol haha
MirandaMalik
Geplaatst: 28-09-12 19:51
Clown_14 schreef:
Dankjulliewel allemaal.Ik ga ze vragen met kerst maar ik bedoel knalroze (geen neon!) het liefst met swarovski maar het moet ook wel mooi zijn voor in de les!
Knalroze vind ik wel cool, die hele lichtroze niet.. Wel een beetje duur hoor!
carmenbrum
Geplaatst: 28-09-12 19:52
Er stond laatst een paar op Bokt Markt volgens mij! Succes