nieuwe rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessy_luna

nieuwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 17:32

hallo bokkers,

ik ben mijn lederen chaps zat.. ik wil gewoon laarzen.
ik ben al wezen passen, en nu blijkt dat ik niet in de gewone maten pas(petrie leeds)
de vrouw van de winkel vertelde dat ik wel in een kuitmaat 35 kon en een hoogte 47.
maar hij zat bij mn kuiten te wijd en ik trok een 34 44 aan, die is van hoogte niet goed maar kuit wel.
ik heb dus eigenlijk maat schoenmaat 4,5 (37) kuitmaat 34 hoogte 47
maar die is er helemaal niet.. in de winkel vertelde ze wel dat ik wel een 35 aan kon.
maar ik wil niet dat het lelijk in gaat zakken of te ruim komt te zitten
nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen? gewoon een maat 35 kopen, of aanlaten meten, of ander merk.
wat kost aanmeten bij petrie? en welk ander merk, type is ''hetzelfde" als de petrie leeds
groetjes!

ambre

Re: nieuwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:33

Ze hebben van Cavallo speciale kinderlaarzen.
Deze hebben een normale voetmaat maar een smallere kuitmaat.
Zeker even kijken naar andere merken dus.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 10:58

als je toch een speciale maat hebt, zou ik ze op maat laten maken. als je bijv bij divoza besteld dan betaal je voor petrie's 100 euro extra voor maatwerk.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 11:03

Als ik jou was, zou ik bij een Lipica verkooppunt gaan kijken! Dat zijn op maat gemaakte laarzen, helemaal zoals jij ze wil (details, kleur, riempjes enz enz) voor de helft van de Petrie prijzen..

De bruine laarzen in mijn profiel zijn ook van Lipica, ben er nog steeds héél blij mee :)