Buitenrijden Otterlo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Chip

Buitenrijden Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 21:13

Hallo,

Is er hier iemand die regelmatig in de bossen van Otterlo rijdt? Ik ken zelf wel een aantal menpaden, maar verder niet. Ik heb sinds kort een bijrijd-paardje waar ik uiteindelijk ook mee op buitenrit mag. Wil/mag niet alleen (ivm veiligheid) dus vroeg me af of er mensen zijn die mij soms mee willen nemen op sleeptouw en mij zo wat van de omgeving willen laten zien? En natuurlijk gewoon voor de gezelligheid?

Weet dat er heel wat mensen zijn in de omgeving van Otterlo met een eigen paard, dus er is vast wel iemand? :D

Groetjes Laura

_Chip

Re: Buitenrijden Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 17:56

Niemand die in de omgeving van Otterlo buitenrijd?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:59

Wij rijden wel in die omgeving, maar als ik je post zo lees zoek je mensen die vanuit Otterlo gaan en wij rijden vanaf de Driesprong.
Van waar in/bij Otterlo rij je?

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 12:52

Waratje schreef:
Wij rijden wel in die omgeving, maar als ik je post zo lees zoek je mensen die vanuit Otterlo gaan en wij rijden vanaf de Driesprong.
Van waar in/bij Otterlo rij je?

Ze staat dicht bij de rotonde van Otterlo zeg maar, die bushalte's.
Maar dat is nogal ver weg vanaf de driesprong, maar misschien als jullie een keer een 'rondje' rijden in Otterlo, dat ik alleen dat stuk mee zou kunnen rijden?