Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het leuke stukje begint vanaf 2 min, daarvoor was het wachten tot de weg vrij was 
) vinden het geweldig om die filmpjes (en mijn droge commentaar
) te zien en te horen 
Danseresje schreef:SplashIsLief: ik vraag me alleen af hoe je deze dan op je cap zou willen monteren?
gopro zijn toch wel 1 van de beste Nicole schreef:Wil je een andere dan omdat je er om vraagt?gopro zijn toch wel 1 van de beste
Roxxiejj schreef:Ik heb er een van 25 euro van de aldi, en die filmt behoorlijk goed! Midden in het bos met veel zon is goed te zien, maar afgelopen zondag was het best bewolkt en dan zie je het ook gewoon goed en duidelijk.
Kijk ff op ebay, daar staat soortgelijke voor rond de 20/30 euro. Je maakt ze vast met een elastieken band om je cap en je drukt um aan als je van start gaat (cross bijvoorbeeld).
Mensen die niets met mijn sport hebben (bijvoorbeeld bij mij op kantoor, nerds en zo) vinden het geweldig om die filmpjes (en mijn droge commentaar
) te zien en te horen
Ben van plan het vaker te doen, heb nu alleen mijn cross in Norg en Gorssel gefilmd. Echt heel erg leuk het terug te zien ook
Heb je een foto? en wanneer heb je die gekocht? hafjelinger schreef:Roxxiejj schreef:Ik heb er een van 25 euro van de aldi, en die filmt behoorlijk goed! Midden in het bos met veel zon is goed te zien, maar afgelopen zondag was het best bewolkt en dan zie je het ook gewoon goed en duidelijk.
Kijk ff op ebay, daar staat soortgelijke voor rond de 20/30 euro. Je maakt ze vast met een elastieken band om je cap en je drukt um aan als je van start gaat (cross bijvoorbeeld).
Mensen die niets met mijn sport hebben (bijvoorbeeld bij mij op kantoor, nerds en zo) vinden het geweldig om die filmpjes (en mijn droge commentaar
) te zien en te horen
Ben van plan het vaker te doen, heb nu alleen mijn cross in Norg en Gorssel gefilmd. Echt heel erg leuk het terug te zien ook
Van de Aldi?!Heb je een foto? en wanneer heb je die gekocht?