[EG] Gezocht : de persoon die Toran ingereden heeft !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrzavm

[EG] Gezocht : de persoon die Toran ingereden heeft !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 18:32

Hoi bokkers,
Van de week kwam er iemand naar mijn toe op wedstrijd en zei hij heeft mijn paard Toran ingereden.
Helaas ben ik haar naam vergeten , en graag zou ik contact met haar op willen nemen .

Even wat informatie over Toran:
Toran (Uron D ) heeft 7 jaar lang huifkarren getrokken bij meneer Keurhorst in Vaassen .
Hij is een KWPN met tuigerbloed x american saddlebred (V: immigrant), en geboren in 2001 .

Als je weet over wie ik het heb , graag even laten weten:)

Loetie84

Re: [EG] Gezocht : de persoon die Toran ingereden heeft !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:28

Toran heef niet 7 jaar voor de kar gestaan hoor... ;) zijn zoon heef hem gereden (of hij m ingereden heef weet ik niet, maar hij was wel jong toe hij m reed, kan ook zijn dat je zijn vriendin bedoeld) daarna is is verkocht, maar daar op stal gebleven. Af en toe stond hij voor de marathonwagen, maar meestal ondeR het zadel.
Was de dame die je aansprak blond of donkerblond?

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 22:05

Loetie84 schreef:
Toran heef niet 7 jaar voor de kar gestaan hoor... ;) zijn zoon heef hem gereden (of hij m ingereden heef weet ik niet, maar hij was wel jong toe hij m reed, kan ook zijn dat je zijn vriendin bedoeld) daarna is is verkocht, maar daar op stal gebleven. Af en toe stond hij voor de marathonwagen, maar meestal ondeR het zadel.
Was de dame die je aansprak blond of donkerblond?

Ooh meen je , tegen mij was gezegd dat hij 7 jaar voor de kar had gelopen!
Ze was blond :)