Ik zag dat EJ een mooie actie had met 2 rijbroeken voor de prijs van 1. Helemaal leuk want ik ben opzoek naar nieuwe rijbroeken. Nu is mijn vraag, hoe vallen deze rijbroeken?
Ik heb namelijk geen mogelijkheid om een EJ te bezoeken dus ik moet via internet bestellen.. Ik heb normaal maat 36-38, dat verschilt per broek en daarom mijn vraag hoe deze broeken vallen en welke maat ik dan moet bestellen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik snel kan bestellen!
Groetjes Nicole
Odetje92
Geplaatst: 14-09-12 20:46
Qua maat normaal, ik neem altijd met een kunstlederen zitvlak 1 maat groter (met alle merken)
Angelique81
Geplaatst: 14-09-12 23:53
Ik heb de broek met stoffen zitvlak een keer eerder gehad. Had in eerste instantie de maat die ik normaal had besteld, deze zat bij kont en benen perfect maar kon hem bij de buik niet dicht krijgen. Heb toen maat groter besteld die zat bij de buik goed en verder ietsje aan de ruime kant, maar verder niet storend ofzo. Misschien dat dit ook wel komt omdat ik een vrij dikke buik heb en hebben anderen dit probleem niet.
Dus ik bestel ze deze keer weer een maatje groter.
Bedankt voor de reacties, ik schuif tussen 36 en 38 dus heb voor de zekerheid 38 genomen! Ze komen morgen hopelijk binnen dus ben benieuwd!
_SteR_
Geplaatst: 28-09-12 09:06
Goh, ik ben het niet echt eens met mijn voorgangers. Toevallig gisteren bij Epplejeck geweest om een nieuwe winterjas te kopen en daar zag ik ook de aanbieding voor EJ Brasto/Brekon 2 halen 1 betalen. De ruitjes zijn allemaal erg leuk, maar de pasvorm.. Ik heb normaal gesproken maat 34/36. Maat 36 was véél te groot, daar verzoop ik in. Toen in de kindermaten gekeken en maat 176 viel hetzelfde. Maat 170 was qua omvang goed, maar te wijd bij mijn knieën. Uitgekomen op maat 164 Deze zit mij perfect. Ik ben niet extreem dun ofzo, ik heb wel een figuur en heupen, dus naar mijn mening vallen de broeken echt gigantisch groot.
Huh wat vreemd, ik heb ze vorige week binnen gekregen en ben zeer tevreden, ik vind ze juist er klein vallen! Ik heb express een maatje 38 genomen zodat ik er in de winter etc nog een thermolegging onder kan doen en deze zit voor mij perfect!